1
۱۳۹۷-۰۵-۰۹
تقسيم صفحه نمايش به دو قسمت در مك
با ما همراه باشيد تا با هم بررسي كنيم چگونه مي توانيد در مك صفحه نمايش خود را به دو بخش، تقسيم كنيد.

اگر مي خواهيد همزمان دو اپليكيشن را با هم اجرا كرده و در يك صفحه ببينيد، سيستم عامل macOS اين امكان را به شما مي دهد كه از ويژگي تقسيم صفحه نمايش در مك استفاده كنيد. در ادامه نحوه انجام اين كار توصيف مي شود.

سيستم عامل macOS ويژگي كاربردي را براي كاربران خود ارائه مي كند كه به واسطه آن مي توان دو اپليكيشن را در كنار هم ديد. اگر مي خواهيد كارهاي خود را به طور موثرتري انجام داده و يا هنگام گشت و گذار در وب، مولتي تسكينگ را به صورت راحت تري انجام دهيد، اين ويژگي براي شما بسيار مفيد خواهد بود. با ما همراه باشيد تا با هم بررسي كنيم چگونه مي توانيد در مك صفحه نمايش خود را به دو بخش، تقسيم كنيد.
تقسيم صفحه نمايش براي دو اپليكيشن در سيستم عامل مك

تقسيم صفحه نمايش به دو قسمت در مك به چه شكل انجام مي گيرد؟
1- بر روي گزينه فول اسكرين كه در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد، كليك كرده و آن را نگه داريد.
2- وقتي نيمي از صفحه نمايش آبي شد، پنجره خود را به سمت راست يا چپ كشيده و اجازه دهيد اپليكيشن اجرا شود.
3- پنجره ديگري را كه مي خواهيد آن را در نيمه ديگر صفحه نمايش خود ببينيد، انتخاب كرده و بر روي آن كليك كنيد.
4- براي آنكه از حالت نمايش دوقسمتي خارج شويد، كليد «ESC» (يا دكمه روي تاچ بار) را فشار دهيد و يا با موس خود به بالاي صفحه نمايش رفته و روي گزينه فول اسكرين كليك كنيد.
5- اگر مي خواهيد اپليكيشن دوم را كه در حالت نمايش دو قسمتي قرار دارد  به سايز قبلي خود برگردانيد، مراحل بالا را انجام دهيد.

اگر مي خواهيد از اين ويژگي تقسيم صفحه نمايش براي دو اپليكيشن كه يكي در حالت فول اسكرين قرار دارد و ديگري نه، استفاده كنيد، با به كار بردن Mission Control، اپليكيشن دوم را روي تصوير بند انگشتي اپليكيشن فول اسكرين، بكشيد.


http://www.beytoote.com
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید