1
۱۳۹۶-۱۲-۰۸
نحوه ايجاد و حذف خط افقي در Word به يك روش جادويي!
اگر مي خواهيد بخش هاي مختلف موجود در متن را با استفاده از يك خط افقي از يكديگر تفكيك نماييد يك راه حل بسيار ساده و جادويي وجود دارد

اگر شما در حال نوشتن يك گزارش طولاني در برنامه ورد مايكروسافت آفيس هستيد و مي خواهيد بخش هاي مختلف موجود در متن را با استفاده از يك خط افقي از يكديگر تفكيك نماييد يك راه حل بسيار ساده و جادويي وجود دارد، كافي است سه خط فاصله (Three Hyphens) را پشت سر هم تايپ كنيد و دكمه اينتر را بزنيد تا شعبده كامل شود و يك خط افقي كامل از غيب ظاهر شود.

 
  آموزش word,ايجاد خط در ورد
 بخش هاي مختلف موجود در متن را با استفاده از يك خط افقي از يكديگر تفكيك نماييد
 
اما اين تمام داستان نيست. تصور كنيد بعد از انجام اين عمليات جادويي قصد حذف يكي از اين خط هاي افقي را داشته باشيد. اين جاست كه دردسر شروع مي شود و ديگر حتي جادو نيز به كار شما نمي آيد. شايد شما بگوييد با زدن دكمه حذف يا بك اسپيس (Backspace) به راحتي آن را حذف مي كنم اما بايد دقت داشته باشيد كه دكمه حذف تنها زماني اين كار را براي شما انجام مي دهد كه درست بعد از زدن اينتر و ايجاد خط، قصد حذف آن را داشته باشيد اما اگر بعد از انجام چند كار ديگر و يا مقداري تايپ قصد حذف خط را داشته باشيد، ديگر اينطور نخواهد بود و شما در تله اين خط افقي به دام خواهيد افتاد.
 
خب در حالي كه دكمه بك اسپيس نيز نجات بخش نيست و شما هنوز براي حذف اين خط افقي مصمم هستيد، پس مراحل زير را انجام دهيد:
 
با كليك در قسمت بالاي خط، مكان نماي متن را در آنجا قرار دهيد.
به تب Home برويد و بخش Paragraph را پيدا كنيد.
با كليك بر روي مثلث كوچك سياه در كنار گزينه Borders، منو آبشاري آن را باز كنيد و بر روي گزينه No border كليك نماييد و به همين راحتي خط جادويي را حذف كنيد.
 
 آموزش word,ايجاد خط در ورد

حذف خط افقي در Word
 
منبع:itresan.com


 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید