1
۱۳۹۷-۰۳-۲۱
چگونه صفحات وب را از مرورگر كروم به گوشي همراه ارسال كنيم؟
در اين مقاله با راهكاري آشنا خواهيد شد كه اجازه مي دهد صفحات را به گوشي اندرويدي و آي فون خود ارسال كنيد.

گاهي اوقات در حال مطالعه يك صفحه وب روي مرورگر كروم در كامپيوتر شخصي هستيد اما مي خواهيد صفحه اي كه در حال مطالعه آن هستيد را به گوشي هوشمند خود منتقل كنيد. راهكارهاي مختلفي براي اين منظور وجود دارند كه بيشتر آن ها پيچيده هستند. اما در اين مقاله با راهكاري آشنا خواهيد شد كه اجازه مي دهد صفحات را به گوشي اندرويدي و آي فون خود ارسال كنيد.

ممكن است يك مقاله جذاب، يك مقاله مربوط به دستورالعمل انجام كاري يا يك مقاله راهنماي خريد را روي اينترنت پيدا كرده ايد و اكنون نياز داريد تا اين مقاله را به گوشي خود منتقل كنيد. دلايل بسياري وجود دارد كه ما از كامپيوتر شخصي براي انجام جست وجوها استفاده مي كنيم و در نهايت تمايل داريم خروجي كار را به گوشي اندرويدي خود منتقل كنيم. ما در اين مقاله سه راهكار ساده را به شما معرفي مي كنيم كه اين فرآيند را تسهيل مي كنند.

اگر مايل هستيد از افزونه Pushbullet استفاده كنيد. زماني كه صحبت از انتقال محتوا از كروم به گوشي هوشمند به ميان مي آيد افزونه Pushbullet يكي از بهترين ها است. اين افزونه هم براي گوشي هاي اندرويدي و هم iOS عرضه شده است. البته توجه داشته باشيد كه ضمن نصب اين برنامه روي گوشي خود بايد اين افزونه را روي مرورگر كروم نيز نصب كنيد.

پس از نصب افزونه ياد شده در كروم و نصب آن روي گوشي اندرويدي در ادامه بايد در سرويس مربوطه به Pushbullet ثبت نام كنيد. زماني كه افزونه فوق را روي كروم و گوشي همراه خود نصب كرديد، با كليك راست روي يك صفحه وب قادر هستيد آن را به سمت گوشي خود ارسال كنيد. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه از منوي باز شده گوشي موردنظر خود را انتخاب كنيد تا صفحه ارسال شود. صفحه در قالب لينكي در برنامه Pushbullet روي گوشي ظاهر مي شود.
 
 انتقال محتوا از كروم به گوشي هوشمند

اگر از گوشي اندرويدي استفاده مي كنيد، اعلاني را در اين ارتباط مشاهده خواهيد كرد. روي گوشي هاي آي فون بايد برنامه Pushbullet را به شكل دستي باز كرده و لينك موردنظر خود را پيدا كنيد.

 
ي
ارسال صفحه وب از كامپيوتر به گوشي

 اگر تمايلي نداريد از افزونه ها استفاده كنيد از قابليت بومي همسان سازي در مرورگر كروم استفاده كنيد.
 
دسترسي به صفحات كروم از طريق گوشي

اگر دوست نداريد از تركيب يك برنامه نصب شده روي گوشي و افزونه اي كه روي مرورگر كروم نصب مي شود استفاده كنيد، اين شانس را داريد تا از قابليت همسان سازي كه مرورگر كروم در اختيار شما قرار مي دهد استفاده كنيد. در اين روش به هيچ برنامه اضافي نيازي نداريد و تنها به مرورگر كروم روي كامپيوتر شخصي و گوشي همراه خود نياز داريد.

براي اين منظور كافي است روي گوشي هوشمند منوي Settings را باز كنيد و سپس گزينه Recent Tabs را لمس كنيد. با اين كار صفحه اي ظاهر مي شود كه در آن زبانه هاي باز روي كامپيوتر شخصي نشان داده مي شود.

 
مرورگر كروم 

 اگر هر يك از عنوان هاي نشان داده شده در فهرست را لمس كنيد صفحه مربوطه روي گوشي شما باز خواهد شد.

از برنامه AirDrop براي قراري ارتباط ميان مك و آي فون يا آي پاد استفاده مي كنيد.

اگر مالك يك دستگاه مك و iOS هستيد، تمامي كارهايي كه در بالا به آن ها اشاره كرديم را فراموش كرده و فقط از برنامه AirDrop استفاده كنيد. اگر يك صفحه باز در مرورگر كروم روي كامپيوتر مك داريد به مسير File > Share > Airdrop برويد.
 
قابليت همسان سازي كروم

در پنجره ظاهر شده، دستگاهي كه در نظر داريد صفحه براي آن ارسال شود را انتخاب كنيد.
 

 تمام شد!

اكنون مي توانيد با كمترين زحمت ممكن يك صفحه را از كامپيوتر به گوشي هوشمند انتقال دهيد. البته توجه داشته باشيد كه Pushbullet سريع ترين و ساده ترين راهكاري است كه همراه با ويژگي هاي مختلف اجازه انجام چنين كاري را مي دهد.

http://www.beytoote.com
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید