Iranian Cultural Association of International Publishers
۱۳۹۴-۰۴-۱۰
انجمن فرهنگی ناشران بین المللی ایرانیان
انجمن فرهنگی ناشران بین المللی ایرانیان موسسه ای غیرانتفاعی و غیر تجاری است که با هدف ایجاد هماهنگی بین نمایندگان ناشران خارجی در ایران شکل گرفته است این موسسه در سال ۱۳۸۳ در تهران به ثبت رسیده و در حال حاضر دارای ۲۸ عضو است که مجموعه این اعضا بیش از ۸۵ در صد »


Iranian Cultural Association of International Publishers
انجمن فرهنگی ناشران بین المللی ایرانیان موسسه ای غیرانتفاعی و غیر تجاری است که با هدف ایجاد هماهنگی بین نمایندگان ناشران خارجی در ایران شکل گرفته است این موسسه در سال ۱۳۸۳ در تهران به ثبت رسیده و در حال حاضر دارای ۲۸ عضو است که مجموعه این اعضا بیش از ۸۵ در صد از کل کتابهای خارجی مورد نیاز دانشگاهها، مراکز و موسسات تحقیقاتی، اعضای هیئت های علمی دانشجویان و سایر اقشار تحصیل کرده را از طریق نمایشگاههای کتاب و نیز در طول سال تامین می نماید.

این انجمن با برگزاری نمایشگاههای تخصصی و کاربردی دانشگاهها و سایر مراکز علمی سعی در تامین کتابهای مورد نیاز این مراکزدارد دانشگاههایی که تمایل به برپایی نمایشگاههای کتاب در محل دانشگاهها دارند می توانند با دفتر موسسه تماس حاصل فرمایند.
انجمن دارای مقررات و ضوابطی است که براساس تجربه بیش از یک دهه اعضاء، تنظیم گردیده است انجمن فرهنگی ناشران بین المللی ایرانیان درصدد است تا تعداد اعضای خود را افزایش دهد. اعضای جدید بایستی اساسنامه انجمن و ضوابط اجرایی آنرا پذیرفته و آنرا سرلوحه کار خود قرار دهند.

وب سایت: http://www.anjomannasheran.com

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید