مقاله نامه امام علی (ع)
۱۳۹۵-۰۳-۰۹
مقاله نامه امام علی (ع)
در این مجموعه، به معرفی مقالاتی‌‌که‌ موضوع آن در‌‌باره امام‌علی‌علیه‌السلام و نهج‌البلاغه می‌باشد پرداخته‌شده‌است و هدف از تدوین آن آگاهی و دسترسی محققان، مراکز تحقیقاتی و جامعه استفاده کننده از مقدار و محل مقالات مرتبط با موضوع امام علی علیه السلام می باشد.
مقاله‌نامه امام علی علیه‌السلام/ زیرنظر حمیرا رئیسیان‌زاده.- مشهد: آستان قدس رضوی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد، ‎۱۳۸۰.
‎۵۷۵ ص.- ( انتشارات سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان‌قدس رضوی؛ ‎۳۳)
ISBN 964-6429-16-5.‎
موضوع: ‎۱.علی بن ابی طالب (ع)، امام اول، ‎۲۳ قبل از هجرت - ‎۴۰ق. -- مقاله‌نامه
شماره دیویی: م 996 ر 297/951
 

در این مجموعه، به معرفی مقالاتی‌‌که‌ موضوع آن در‌‌باره امام‌علی‌علیه‌السلام و نهج‌البلاغه می‌باشد پرداخته‌شده‌است و هدف از تدوین آن آگاهی و دسترسی محققان، مراکز تحقیقاتی و جامعه استفاده کننده از مقدار و محل مقالات مرتبط با موضوع امام علی علیه السلام می باشد، فاصله زمانی نشریات بررسی شده از تاریخ 1220/7/24 تا تاریخ 1379/7/14هجری شمسی یعنی یکصد و پنجاه و نه سال می باشد که جمعا ً6063 عنوان مقاله را در بر می گیرد.
فهرست کتاب به شرح زیر است:  پیشگفتار؛ مقدمه؛ زندگینامه؛ زمامداری؛ ایمان؛ ارزشها و روشها؛ مباحث اعتقادی، علمی، تربیتی، اجتماعی؛ نهج البلاغه؛ ما و امام علی علیه السلام ؛ فهرست نام پدید آورندگان؛ فهرست عنوان نشریات ادواری.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید