تازه های مطبوعات
۱۳۹۵-۰۳-۱۰
تازه های مطبوعات(فهرست عناوین جدید افزوده شده به مجموعه در سال 80-1379)
در این شماره فهرست عناوین مجلات، روزنامه ها و هفته نامه ها، نشریات لاتین و لوحهای فشرده ای که در سال 1379 و 1380 به مجموعه آرشیو مطبوعات افزوده شده، ارائه گردیده است.
تازه های مطبوعات(فهرست عناوین جدید افزوده شده به مجموعه در سال 80-1379). طاهره مهاجرزاده. شماره اول. مشهد: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، 1381.

با توجه به گسترش روز افزون تعداد نشریات و نیز کمک به پژوهشگران جهت سرعت بخشیدن در کسب این اطلاعات ، گروه مطبوعات آستان قدس رضوی با انتشار فهرست عناوین جدیدی که به منابع آرشیو مطبوعات سازمان کتابخانه ها ، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی افزوده می شود ، جدیدترین اطلاعات را در اختیار پژوهشگران می گذارد.
در این شماره فهرست عناوین مجلات، روزنامه ها و هفته نامه ها، نشریات لاتین و لوحهای فشرده ای که در سال 1379 و 1380 به مجموعه آرشیو مطبوعات افزوده شده، ارائه گردیده است که مشتمل بر 254 عنوان مجله ، 133 عنوان روزنامه و هفته نامه ، 41 عنوان نشریه لاتین و 7 عنوان لوح فشرده می باشد که به صورت الفبای عنوان مرتب شده است.
منظور از عناوین جدید ، کلیه عناوینی است که تا بحال آرشیو مطبوعات فاقد آنها بوده است هر چند تاریخ انتشار آنها مربوط به گذشته باشد .
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید