برگزاری نمایشگاه موضوعی ماه رمضان در کتابخانه‌های وابسته آستان قدس رضوی
۱۳۹۷-۰۳-۱۱
برگزاری نمایشگاه موضوعی ماه رمضان در کتابخانه‌های وابسته آستان قدس رضوی
برخی کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی به مناسبت ایام شهادت امام علی(ع)، شب‌های قدر و رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به برگزاری نمایشگاه اقدام کردند.

به گزارش آستان نیوز، کتابخانه امام رضا(ع) واحد بروجرد به همین مناسبت نمابشگاهی از منابع مطالعاتی و بروشور با موضوع و احادیث آن حضرت و همچنین منابعی مرتبط به زندگی‌نامه حضرت امام خمینی (ره) با عنوان «شهید محراب» برگزار کرد.

این نمایشگاه که با هدف نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، آشنایی بیشتر نسل جوان با سیره و سنت حضرت علی(ع) و فرهنگ و معارف اسلامی،آشنایی جوانان با زندگی‌نامه و سجایای اخلاقی حضرت امام خمینی(ره) و الگوبرداری از رفتار ایشان، گسترش فرهنگ کتاب و كتابخواني و سهولت دسترسی‌پذیری مراجعان به منابع در این خصوص برگزار شده است از از 13 الی 19 خرداد ماه در این کتابخانه دایر خواهد بود.

اصول کافی جلد 2، تحف‌العقول، نهج‌البلاغه، منتهی‌الآمال، علی آئینه حق نما، خورشید هدایت، رفتارشناسی امام علی(ع)، جاذبه و دافعه علی(ع)، شب قدر، الغدیر، سیره عملی امام خمینی(ره) در اداره امور کشور، مولفه‌های اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) برخی از منابعی است که در این نمایشگاه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

همچنین «غروب خورشید» دیگر نمایشگاهی است که کتابخانه امام رضا(ع) کرمانشاه به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد ماه، با هدف آشنایی نسل جوان با شخصیت و تفکر امام خمینی(ره) به برگزاری آن اقدام کرده است.

در این نمایشگاه که به مدت یک هفته از تاریخ 10 الی 17 خرداد ماه دایر است، آثار متنوع و متعددی با موضوع و محوریت فرهنگ و مذهب، دعا و نیایش، آثار امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید