۱۳۹۴-۱۱-۱۸
شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین
شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین پس از چند سال فعالیت آزمایشی در تابستان ۸۷ راه اندازی شد . در این مدت موفق به عقد قرارداد همکاری با بیش از ۷۰۰ پزشک متخصص و عمومی شده است و پیشرفته ترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را برای ارتباطی سریع ، راحت و کم هزینه به خدمت گرفته است  تا بتواندپاسخگوی نیاز هزاران کاربر در هر روز باشد. در حال حاضر پزشک آنلاین به عنوان یکی از بزرگترین مراجع اطلاع رسانی در حوزه سلامت و بهداشت دارای بخشهای مطالب پزشکی ، پرسش و پاسخ ، معرفی سایتهای اختصاصی ، خبرنامه الکترونیکی و … میباشد ، سایت مذکور در این مدت زمان هزاران مطلب و مقاله پزشکی را در بیش از ۲۰ رشته تخصصی برای استفاده عموم در این شبکه ثبت نموده و به هزاران سوال پزشکی کاربران پاسخ داده است. دفتر مرکزی آن واقع در شهر اصفهان است اما پزشکانی از سراسر کشور در آن عضو می باشند.
اهداف
  • ارتقا سطح دانش پزشکی و سلامت و بهداشت جامعه
  • معرفی پزشکان و حوزه تخصصی ایشان
  • پاسخگویی  به سوالات پزشکی کاربران توسط متخصص موضوعی هر زمینه پزشکی
  • مشاوره پزشکی رایگان
بخش های مختلف سایت
صفحه اصلی این سایت شاما مطالب و مقالات پزشکی است که بسیار مفید و مورد استفاده همه مراجعه کنندگان به سایت می باشد.
  • سایت های اختصاصی
در این بخش از سایت ، سایت های پزشکان مختلف با درج تخصص آنها وآدرس وب سایت و همچنین آمار فعالیت های انجام شده آنها در سایت ارائه میگردد تصویر پزشک مربوطه نیز در این قسمت قابل مشاهده است.
  • سوالات پزشکی
در این قسمت از سایت و در بالای صفحه منظور، مرتب سازی سوالات در دسته های مختلف پزشکی( در منوی مقابل جستجو) موجود و قابل استفاده کاربران برای رسیدن سریع تر به پاسخ سوالات مشابه می باشد. چنانچه کسی به دنبال پاسخ سوال خود میباشد می توان بر اساس کلمه کلیدی سوال خود و یا با وارد کردن کد پیگری که در هنگام ارسال سوال دریافت نموده است سریع تر به پاسخ خود دست یابد
لازم به ذکر است ارسال پیام و سوالات پزشکی فقط در صورت عضویت کاربر و اخذ کد و رمز کاربری ( که بصورت رایگان) می باشد امکان پذیر است.
  • جستجوی مطالب
در این بخش جستجوی دانستنی های پزشکی بر اساس انتخاب موضوع تخصصی مورد نظر که در لیستی فرا روی کاربر نهاده شده است، میسر می باشد.
  • ارتباط با ما
در این بخش فرمی جهت، ارسال مطالب و سوالات  غیر پزشکی  کاربران طراحی شده است چرا که سوالات پزشکی در بخش مربوط به خود پاسخ داده می شوند.
  • ورود اعضاء
در این بخش کاربران با ورود رمز عبور و کد کاریری خود می توانند به همه امکانات سایت و از جمله ارسال سوالات پزشکی و استفاده از امکانات مشاوره پزشکی بهره ببرند.
  • متقاضیان وب سایت
در این بخش فرم اطلاعات پزشکان طراحی شده است چنانچه پزشکی تمایل داشته باشد به مجموعه این شبکه بپیوندد با تکمیل و ارسال فرم مربوطه تقاضای خود را ثبت می نماید.
در این شبکه امکان ارسال مدارک پزشکی از طریق ایمیل و یا در همان شبکه، جهت مشاوره و نظرخواهی از پزشکان متخصص  میسر می باشد.
 
آدرس سایت: http://www.pezeshkonline.ir/
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید