۱۳۹۴-۱۱-۱۸
کتابخانه مجازی ایراکت
کتابخانه مجازی ایراکت ، با مشارکت بیش از ۱۴۵ ناشر و بیش از ۲۰۰۰۰ کتاب راه اندازی شده است و طبق گفته مدیریت سایت( رسول پیرهادی) ، بزودی ۴۰۰۰۰ کتاب انگلیسی به همراه ترجمه فارسی و با موضوعات مختلف در دسترس دانشجویان و اساتید و سایر علاقمندان به مطالعه قرار خواهد گرفت.
 
اهداف
  • گسترش فرهنگ کتابخوانی
  •  توسعه بازار کتاب
 
بخش های سایت
  • جستجوی کتاب
 با کلیک روی این گزینه، کادر جستجو باز می گردد البته کادر جستجوی پیشرفته در سمت چپ صفحه اصلی همراه با جزئیات بیشتر موجود است که از طریق فیلدهای عنوان، موضوع، ناشر و نویسنده کتاب با انتخاب نوع جستجو ، به جستجوی منبع مورد نیاز کاربر می پردازد.
 
  • دریافت نرم افزار
 با کلیک روی این بخش از سایت ، امکان دانلود دو نرم افزار ، جهت مطالعه آفلاین کتب و یک نرم افزار برای مطالعه آنلاین ، بهمراه معرفی برنامه های پیش نیاز برای کاربر میسر می باشد .
  • عضویت
برای عضویت در این سایت ، روشهای پرداخت به کاربر معرفی می گردند.
  • پنل ناشرین
که با ورود به این پنل ، توصیه می گردد برای اشتراک در این سایت، کارت معتبر از کتابفروشی ها تهیه گردد و گزینه عضویت در کتابخانه در ذیل کادر مشخصات کاربری موجود است مبلغ عضویت، در کارت پیش فرض سایت صد هزار ریال می باشد که از طریق سامانه شتاب بانکی و الکترونیکی قابل پرداخت است ضمن اینکه مدت اعتبار کارت ۶ ماه می باشد که امکان انتخاب عضویت یکساله و سه ماه نیز برای کارب میسر می باشد پس از ثبت نام، ورود به سایت با گذز واژه و نام کاربری امکان پذیر است .
  • اعضاء
 این بخش برای ورود کاربران عضو طراحی گردیده است که امکانات آن، به مثابه پنل ناشرین می باشد.
نرم افزار مدیریت کتابخانه: که نرم افزار آموزشگاهی است و امکان دریافت کد فعال سازی را با ورود کد درج شده بر روی سی دی، شماره سریال دریافتی از نرم افزار، نام  و کد مدرسه،  به کاربران آن  می دهد.
این سایت به مانند دیگر سایت ها بخشی را برای تماس بازدیدکنندگان و کاربران سایت فراهم آورده است.همچنین حاوی بخش اخبار سایت و پربیننده ترین مطالب سایت می باشد.
 
آدرس سایت:  http://www.iraket.com/
 
تصویری از صفحه اول سایت را در ذیل مشاهده می فرمایید.
 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید