نمایشگاه کتاب «شکوه اقتدار» در کتابخانه تربت حیدریه برگزار شد
۱۳۹۸-۰۱-۲۹
نمایشگاه کتاب «شکوه اقتدار» در کتابخانه تربت حیدریه برگزار شد
کتابخانه امام رضا(ع) در تربت حیدریه به مناسبت 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «شکوه اقتدار» در محل این کتابخانه اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز، در این نمایشگاه که از 27 فروردین الی 3 اردیبهشت ماه دایر خواهد بود، بخشی از منابع چاپی این کتابخانه و پوستر با محوریت ارتش جمهوری اسلامی ایران در معرض بازدید مراجعان قرار گرفته است.

«یاد آن روزها»، «شلیک به آسمان»، «چریک پیر»، «مه در مه»، «تاریخ لشکر خراسان»، «در کمین گل سرخ» و همچنین پوسترهایی با موضوع روز ارتش از جمله منابع این نمایشگاه است که با هدف آشنایی بیشتر مراجعان با رشادت های نیروهای ایثارگر ارتش جمهوری اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس انتخاب شده است.

کتابخانه امام رضا(ع) تربت حیدریه همچنین در پی اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایشگاه دیگری را با عنوان «من یک سپاهی ام» در محل این کتابخانه برگزار کرده است.

از جمله منابع این نمایشگاه می توان به عناوینی مانند «دانستنیهای جنگ نرم»، «کاخ سفید»، «نبرد پنهان غرب»، «کدخدا در بن بست»، «راهبرد امریکا در خلیج فارس» و ... اشاره کرد.

گفتنی است، کتابخانه امام‌رضا(ع) وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوي، واقع در شهرک ولی‌عصر(عج) تربت‌حیدریه، با مجموعه‌اي افزون بر 21 هزار منبع چاپي و ديداري ‌شنيداري، همه‌ روزه از ساعت 7:15 تا 19 برای آقایان و از 7:15 تا 18 پذيراي بانوان است.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید