کتابخانه های وابسته آستان قدس رضوی در شهرستان ها نمایشگاه مهدوی برگزار کرد
۱۳۹۸-۰۱-۳۱
هم زمان با ایام ولادت مهدی موعود(عج)،
کتابخانه های وابسته آستان قدس رضوی در شهرستان ها نمایشگاه مهدوی برگزار کرد
کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها در راستای گرامی داشت نیمه شعبان ولادت حضرت صاحب الامر(عج) نمایشگاههای کتابی با موضوع مهدویت برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز، «طاووس اهل الجنه» عنوان نمایشگاهی است که کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند به مناسبت این ایام برگزار کرده است.

در این نمایشگاه که از 29 فروردین به مدت 6 روز برای بازدید علاقه مندان فعال خواهد بود آثاری چون «الطاف حضرت بقيه ا... اعظم»، «امام مهدي و سرگذشت پيامبران الهي در قرآن»، «نجم الثاقب»، «روانشناسي انتظار»، «او خواهد آمد»، «پرسشهاي مردم و پاسخهاي امام مهدي (عج)»، «رهايي بخش جهان»، «معجزاتي از حضرت مهدي» به نمایش گذاشته شده است.

كتابخانه امام رضا(ع) در كرمانشاه نیز نمایشگاهی را از 28 فروردین ماه به مدت یک هفته با عنوان «گل نرگس» برگزار کرده است.

در این نمایشگاه که با هدف آشنايي مردم با مسئوليت هاي خود در زمان غيبت برگزار شده است عناوینی چون «آفتاب ولايت»،«نقش امام زمان در زندگي من»، «انديشه انتظار»، «معرفت امام زمان»، «خورشيد مغرب»، «معجم مهدويت»، «دارالسلام در احوالات حضرت مهدي»،«شبهاي انتظار به نمايش گذاشته شده است.

«خورشید پنهان» نیز عنوان نمایشگاهی است که در كتابخانه امام رضا(ع) واحد بروجرد به مناسبت ایام ولادت باسعادت منجی عالم بشریت از 29 فروردین ماه به مدت یک هفته برپا خواهد بود.

در اين نمايشگاه حدود 50 عنوان از آثار منتخب با موضوع زندگي نامه، احاديث و بروشورهایی با ذکر خلاصه زندگی نامه حضرت مهدی(عج) در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

همچنین نمایشگاهی از کتاب، پوستر و نرم افزار با عنوان «ابا صالح المهدی» به مناسبت میلاد با سعادت بقیه الله‌الاعظم، و روز جهانی مستضعفان ا ز29 فروردین تا 4 اردیبهشت در کتابخانه امام رضا(ع) تربت حیدریه برگزار شده است.

از جمله منابع موجود در نمایشگاه می‌توان به عناوینی مانند، «نگار نازنین»، « مهدی بیا»، «پیام امام زمان» «مهربانتر از یوسف»، « مرواریدی در صدف»، «نگین آفرینش»، « آخرین امام »، «آخرین پناه »، «عدل منتظر»، «قیام و انقلاب مهدی»، «مهدویت»، «آشنایی با امام عصر» و ..... اشاره کرد.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید