بزرگداشت عطار نیشابوری در کتابخانه امام رضا(ع) تربت حیدریه
۱۳۹۸-۰۱-۲۵
بزرگداشت عطار نیشابوری در کتابخانه امام رضا(ع) تربت حیدریه
رئیس کتابخانه امام رضا(ع) تربت حیدریه از برگزاری نمایشگاه کتاب و پوستر با عنوان «مسافر هفت شهر عشق» به مناسبت روز بزرگداشت عطار نیشابوری، در این کتابخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز، جواد صادقی‌‌فر با اعلام این خبر گفت: در این نمایشکاه که از21 تا 26 فروردین ماه فعال خواهد بود مجموعه ای از کتب و پوسترهای مرتبط با زندگی نامه و آثار عطار نیشابوری از جمله «منطق الطیر»، «شکوه عشق»، «اشتر نامه»، «پند نامه و بی سر نامه»، «دیوان اشعار عطار نیشابوری» در معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: عطار نیشابوری از عرفاى نامدار و شاعر سده ششم هجرى است و در عرفان اسلامى از چهره‏‌هاى شاخص و ماندگار است.

صادقی فر همچنین از تذکره الاولیاء، اسرارنامه، الهى‏‌نامه، پندنامه، خسرونامه، مختارنامه، مصیبت‌‏نامه، مفتاح‌الفتوح، منطق‌الطیر، دیوان اشعار به عنوان آثار به جای مانده از این شاعر نامی یاد کرد.

مسئول کتابخانه امام رضا(ع) تربت‌حیدریه ابراز کرد: این کتابخانه با برخورداری از بخش‌های مختلف و منابع چاپی و دیجیتال در موضوعات متنوع، زیر نظر معاونت امور کتابخانه‌های وابسته سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، از ساعت 7:15 تا 14:30، به نشانی شهرک ولی‌عصر(عج)، خیابان چمران، به عموم شهروندان اهل علم و پژوهش این شهرستان خدمات‌رسانی می‌کند.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید