نمایشگاه‌هایی در بزرگداشت روز جوان
۱۳۹۸-۰۱-۲۸
نمایشگاه‌هایی در بزرگداشت روز جوان
کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها، به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، منابع مطالعاتی خود را با این موضوع، در معرض نمایش عموم قرار دادند.

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان ‌قدس‌ رضوی، به مناسبت یازدهم شعبان، روز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌های سراسر کشور، نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار با این موضوع برپا کردند.

از جمله نمایشگاه‌های شهر مشهد، می‌توان به نمایشگاه کتاب «خورشید جوانان» در کتابخانۀ زینبیه (س) واقع در مطهری شمالی2 و نمایشگاه کتاب‌ و نرم‌افزار «اسوه‌ای شایسته برای جوانان» در كتابخانۀ آیت‌الله شیخ مجتبی قزويني(ره) واقع در خیابان طبرسی اشاره کرد.

کتابخانۀ شهرهای بیرجند، تربت حیدریه، درگز و قوچان نیز از جمله کتابخانه‌هایی هستند که اقدام به برپایی نمایشگاه با موضوع یادشده نمودند.

از مهم‌ترین منابع معرفی‌شده در این نمایشگاه‌ها، «200 داستان از فضایل و کرامات حضرت علی‌اکبر(ع)»، «جوان موفق»،«با جوانان»، «جوان و بحران هویت»، «جوان و انتخاب بزرگ»، «جوان، شادابی و خانواده»، «جوان و نیروی چهارم زندگی»، «جوانی»، «دین و جوان» و... است

هدف از برپایی این نمایشگاه‌ها، آشنایی با سیره و زندگانی حضرت علی‌اکبر(ع) به عنوان بهترین الگو برای نسل جوان و چالش‌های جوانان در دورۀ حساس جوانی، ترویج ارزش‌های اسلامی، معرفی منابع و متون مرتبط با استعدادها و مسائل جوانان، آگاهی‌بخشی در مورد فرصت جوانی و تشویق مراجعان به مطالعه و کتابخوانی است.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید