خورشيد مدار ‎۶۶ درجه: روايتي دگرگونه از مباهله
۱۳۹۸-۰۶-۰۶
کتاب «خورشید مدار ۶۶ درجه» در روایت داستانی میان واقعه مباهله و زندگی مسیحیان نجران سرگردان است. مباهله رخدادی است که بار دیگر حقانیت و ولایت رسول خدا و اهل بیت ایشان را بر جهان و جهانیان آشکار می‌سازد. در این کتاب، این موضوع به شکلی نو و در قالبی داستانی و روایی بیان شده است.

4 شهریور 1398 روز مباهله پیامبر اسلام با معرفی 2 کتاب:
معرفی کتاب: خورشيد مدار ‎۶۶ درجه: روايتي دگرگونه از مباهله/ محمودرضا فرقاني.- تهران: نارگل، ‎۱۳۹۵.
کتاب «خورشید مدار ۶۶ درجه» در روایت داستانی میان واقعه مباهله و زندگی مسیحیان نجران سرگردان است. مباهله رخدادی است که بار دیگر حقانیت و ولایت رسول خدا و اهل بیت ایشان را بر جهان و جهانیان آشکار می‌سازد. در این کتاب، این موضوع به شکلی نو و در قالبی داستانی و روایی بیان شده است. نویسنده در این کتاب سعی کرده حقیقت واقعه مباهله را بیان و از بدعت ها در این زمینه دوری کند. به همین خاطر نیز نویسنده خیلی تلاش کرده تا درباره آنچه که به پیامبر اکرم نسبت می دهند حرفی و یا کلامی غیر مستند وجود نداشته باشد. ما در این اثر باید توجه کنیم که با تاریخ مواجه نیستیم بلکه با داستان مواجه ایم.

یادآور می شود، کتابخانه‌تخصصی‌ادبیات‌حرم‌مطهر‌رضوی، هرماه‎باتوجه‎به رویدادهای‎مذهبی‎وفرهنگی، و گرامی‎داشت این روزها در تقویم‌ادبی‌هرماه  پرداخته و مناسبتها را یادآور می‌شود. آگاهی شما دوستداران کتاب و کتاب‌خوانی در فزون باد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.