گاهنامه نقد کتاب کودک
۱۴۰۱-۱۰-۱۲
دفترهای هفتم و هشتم گاهنامه‌ نقد کتاب کودک ویژه‌ پاییز و زمستان ۱۴۰۰ توسط نشر آرون منتشر شد

گاهنامه نقد کتاب کودک مجموعه مقالاتی است که می کوشد در هر فصل به بررسی تعدادی از کتاب های کودک و نوجوان و همچنین طرح و نقد مباحث نظری این حوزه بپردازد. این گاهنامه با همکاری جمعی از مدرسان نویسندگان و مترجمان ادبیات کودک و نوجوان ایران تهیه و منتشر می شود. 
دفترهای هفتم و هشتم گاهنامه نقد کتاب کودک با گرامی‌داشت جهانگیر خسروشاهی، سید محمد کامرانی و رودابه کمالی منتشر شده است.
دفترهای هفتم و هشتم گاهنامه‌ نقد کتاب کودک ویژه‌ پاییز و زمستان ۱۴۰۰ توسط نشر آرون منتشر شد.
در این مجله، یادداشت‌هایی از رفیع افتخار، شهرام اقبال‌زاده، غلام‌رضا امامی، غلام‌رضا حیدری ابهری، سمیه سیدیان، مریم شیرازی، سید علی کاشفی خوانساری، سید سعید هاشمی و نیز انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، شورای کتاب کودک و گروه لاک‌پشت پرنده منتشر شده است.
همچنین نقدهایی از سودابه امینی، سمیه آورند، زهره بصیری، رامین جهان‌پور، سید احمد حسینی کازرونی، فرخنده حق‌شنو، پروین حمیلی، زهری حیدری شاهی‌سرایی، شهناز خلیلی، مرجان ریحانیان، الهام زارع، زیبا علی‌خانی، معصومه مرادی، شراره مسچیان جورشری و شراره هاشم دباغیان در این شماره به چشم می‌خورد.
گزارش‌هایی از سید مهدی میراسماییلی، نیره سادات هاشمی و زهره مسکنی درباره ادبیات کودک و نوجوان از دیگر مطالب این شماره گاهنامه است.
در یکی از یادداشت های این گاهنامه یادی شده از مرحوم رودابه کمالی . این یادداشت با نام « در سوگ فرزند تابناک فرهنگ کودکی» در ابتدای کتاب آمده است. رودابه کمالی معلم نویسنده ویراستار روزنامه نگار و منتقد ادبیات کودک و نوجوان پس از چندی مبارزه با بیماری از میانمان رفت و رخ در نقاب خاک کشید. 
گروه لاک پشت پرنده در این یادداشت نوشته است: ما تا ابد شما را با همین لبخند به خاطر می سپاریم. مهربانی بی نظیرتان و قلب گشوده اتان به یادمان می ماند. قلبی که عاشق زندگی بود ... 
این مجله با ۲۶۸ صفحه و قیمت ۸۵۰۰۰ تومان منتشر شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.