کتاب « شکارچی »؛ خاطرات و زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور
۱۴۰۲-۱۱-۱۴
کتاب شکارچی؛ خاطرات و زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور تحقیق فرانک صف‌آرا و علی هاجری و تدوین فرانک صف‌آرا در انتشارات راه‌یار به چاپ رسید.

معرفی کتاب « شکارچی »؛ خاطرات و زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور
کتاب «شکارچی؛ خاطرات و زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور» تحقیق فرانک صف‌آرا و علی هاجری و تدوین فرانک صف‌آرا در انتشارات راه‌یار به چاپ رسید. شهید مصطفی رشیدپور از سن ۱۶ سالگی در سال ۱۳۶۲ به جبهه عازم شد و در بیشتر عملیات‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور داشت.
رشیدپور در بهمن سال ۱۳۹۴ در آزادسازی دو شهر شیعه‌نشین نبل و الزهرا در سوریه مجروح شد و پس از تحمل چند ماه درد و رنج مجروحیت، هفتم شهریور ماه سال ۱۳۹۵ شهادت رسید. در بخشی از کتاب آمده است: «خدایا، اگر از من راضی نشده‌ای مرگ مرا نرسان. ببخش که بندۀ گنه‌کارت غیر از رحمتت امیدی ندارد و تو خود می‌دانی که هرگز از رحمتت نومید نشده‌ام و نخواهم شد و به همه گفته‌ام: «چه‌قدر خدای مهربانی دارم.» می‌دانی که چه‌قدر همسرم، پسرم و دخترم را دوست دارم؛ اما تو متکفل امور آن‌هایی و من می‌دانم که من وسیله‌ای بیش نبودم. عزیزانم را به تو می‌سپارم. اکنون از هروقت دیگری خوشحال‌ترم…. آن کس که تو را شناخت، جان را چه کند؟
کتاب «شکارچی؛ خاطرات و زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور» تحقیق فرانک صف‌آرا و علی هاجری و تدوین فرانک صف‌آرا در انتشارات راه‌یار در ۲۴۰ صفحه و به بهای ۱۲۰ هزار تومان به چاپ رسید.
گزیده ای از کتاب 
کتاب شکارچی، خاطرات و زندگی نامه شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور، با تحقیق و مصاحبه فرانک صف‌آرا و علی هاجری و به قلم فرانک صف آرا نوشته شده است و در انتشارات راه یار منتشر شده است. شهید مصطفی رشیدپور در تاریخ یکم شهریورماه سال 1347 چشم به جهان گشود و از سن 13سالگی با شناسنامه برادرش در سال 1363 به جبهه اعزام شد. این دلیرمرد خوزستانی در بیشتر عملیات‌ها و مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس حضور فعالی داشت به طوری که در عملیات‌هایی همچون خیبر، بدر، والفجر 8،

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.