زنگ کتاب در منطقه پنجتن، توسط کتابداران کتابخانه مرکزی آستان ‌قدس رضوی
۱۳۹۷-۰۴-۰۷
پرسنل کتابخانه مرکزی آستان ‌قدس‌ رضوی در پنجمین و ششمین زنگ کتاب خود به سراغ مؤسسه قرآنی بیت‌المهدی در منطقه پنجتن مشهد رفتند و در جمع فراگیران این مرکز به معرفی کتاب و شاهنامه‌خوانی پرداختند.

زنگ کتاب در منطقه پنجتن، توسط کتابداران کتابخانه مرکزی آستان ‌قدس رضوی به صدا درآمد

پرسنل کتابخانه مرکزی آستان ‌قدس‌ رضوی در پنجمین و ششمین زنگ کتاب خود به سراغ مؤسسه قرآنی بیت‌المهدی در منطقه پنجتن مشهد رفتند و در جمع فراگیران این مرکز به معرفی کتاب و شاهنامه‌خوانی پرداختند.

به گزارش آستان نیوز، طرح زنگ کتاب در پنجمین و ششمین اجرای خود در سال جاری، میهمان مؤسسۀ قرآنی بیت‌المهدی در منطقه پنجتن مشهد شد.
رییس اداره کتابخانه عمومی آستان‌ قدس ‌رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: جمعی از کتابداران و کارشناسان کتابخانه مرکزی آستان ‌قدس رضوی به درخواست این مؤسسه با حضوری چند ساعته در دو روز متوالی در این مرکز، در جمع پنجاه نفر از فراگیران، به معرفی کتاب و شاهنامه‌خوانی پرداختند.
وی یکی از اهداف این برنامه را ترويج فرهنگ كتاب‌خواني ذکر کرد و گفت: در این طرح، كتاب‌های «رساله حقوق امام‌سجاد(ع)»، «معجزه شكرگزاري» و «ايرانمرد» معرفي شد و منتخبی از متن كتاب‌ها برای جوانان و نوجوانان حاضر در برنامه مورد خوانش قرار گرفت.
مشایخی، همچنین از شاهنامه‌خوانی در این برنامه خبر داد و بیان کرد: در این جمع، ابياتي از ديباچه شاهنامه و گفتار ستايش‌آميز حكيم ابوالقاسم فردوسي درباره اهل بيت پيامبر(ص) نيز خوانش شد.
رییس اداره کتابخانه عمومی آستان ‌قدس رضوی با بیان اینکه مؤسسۀ قرآنی بیت‌المهدی هشت هزار کتاب با موضوعات مختلف را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: تالار اینترنت، نرم‌افزار و کتابخانه دیجیتال این مؤسسه نیز با همکاری کتابخانه آستان‌ قدس ‌رضوی راه‌اندازی شده است.
گفتنی است رییس اداره کتابخانه عمومی آستان ‌قدس‌ رضوی، پیش‌تر، از اجرای گسترده طرح «زنگ کتاب» در مدارس و مراکز مختلف توسط کتابداران آستان‌قدس‌رضوی خبر داده بود. مراکز، مؤسسات و مدارس می‌توانند با درخواست از کتابخانه مرکزی آستان‌ قدس رضوی از مزایای این طرح در شاخه‌های گوناگون آن بهره‌مند شوند.
سازندگان:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.