برگزاری کنگره ملی بزرگداشت احمد عزیزی در کرمانشاه
۱۳۹۴-۰۸-۲۰
برگزاری کنگره ملی بزرگداشت احمد عزیزی در کرمانشاه

برگزاری کنگره ملی بزرگداشت احمد عزیزی در کرمانشاه
 
رونمایی از تندیس احمد عزیزی در کرمانشاه
 
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از برگزاری کنگره ملی بزرگداشت مقام ادبی احمد عزیزی در چهارشنبه هفته جاری خبر داد.
 
عباس سروری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: کنگره ملی بزرگداشت مقام ادبی احمد عزیزی، شاعر برجسته انقلاب برگزار می‌شود.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه برگزاری کنگره ملی بزرگداشت مقام ادبی احمد عزیزی را با حضور چهره‌های مطرح فرهنگی، ادبی و هنری کشور اعلام کرد.
وی از همکاری حوزه هنری استان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برای اجرای این برنامه خبر داد و گفت: این مراسم باشکوه چهارشنبه هفته جاری انجام می‌گیرد.
سروری ساعت اجرای این کنگره ملی را 9.30 روز مذکور اعلام کرد و بیان داشت: مجتمع فرهنگی و هنری انتظار شهر کرمانشاه پذیرای اهالی فرهنگ و ادب برای شرکت در این مراسم است.
این مسئول آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه را سخنران ویژه برنامه یاد شده بیان کرد.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رئیس و معاونان حوزه هنری کشور، علی‌رضا  قزوه فاضل نظری، بیابانکی، علی داوودی و هنرمندان برجسته کشور میهمان این برنامه هستند.
وی به برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی در خصوص آثار ادبی احمد عزیزی پس از انجام آئین افتتاحیه اشاره کرد و افزود: احمد عزیزی از افتخارات ادبی معاصر کشورمان است و آثار بسیار ارزشمندی دارد.
این مسئول با تاکید بر اینکه تندیس احمد عزیزی در این روز رونمایی می‌شود، تصریح کرد: تندیس احمد عزیزی در یک جای مناسب قرار می‌گیرد.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه بیان داشت: مستندی از زندگی احمد عزیزی به‌همت حوزه هنری تولید شده که در مراسم کنگره به نمایش درمی‌آید.
سازندگان:
منابع:
www.irafta.com/shownews.aspx?id
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.