پنجمین نشست جشنواره «هنر رضوان»
۱۳۹۸-۰۲-۱۴

دانشگاه الزهرا(س) میزبان پنجمین نشست جشنواره «هنر رضوان» می‌شود

 

به گزارش آستان نیوز، پنجمین نشست تخصصی جشنواره هنر رضوان با همکاری دانشگاه الزهرا(س) و با حضور تنی چند از دست‌اندرکاران این جشنواره، یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 از ساعت 10 تا 12 در آمفی‌تئاتر دکتر کاتب این دانشگاه واقع در خیابان ده ونک پایتخت برگزار خواهد شد.
از عموم هنرمندان به‌ویژه استادان و دانش‌جویان رشته‌های مرتبط برای حضور در این نشست که به منظور تبیین ضرورت‌های برگزاری جشنواره هنر رضوان و معرفی هر چه بیشتر اهداف و برنامه‌های این جشنواره دایر می‌شود، دعوت به عمل می‌آید. همچنین علاقه‌مندان شرکت در جشنواره می‌توانند پرسش‌های خود را درباره بخش‌های مختلف آن مطرح کنند.
اولین تا چهارمین نشست تخصصی جشنواره هنر رضوان با حضور صاحب‌نظران و هنرمندان به‌ویژه طراحان گرافیک کشور در نگارخانه رضوان مشهد، دانشگاه هنر اصفهان و دانشکده هنر و معماری شیراز برپا شد و مورد توجه حاضران قرار گرفت.
جشنواره هنر رضوان به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و با حمایت کارگروه سوغات فرهنگی زائر و شرکت نان قدس رضوی، به دبیری مهدی یک‌ پسر در سه بخش «نقشی برای زندگی»، «زینت تحصیل» و «در جست‌وجوی هویت» در حال برگزاری است و هنرمندان تا 24 خرداد سال جاری برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند.
یادآور می‌شود، دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره هنر رضوان می‌توانند به دبیرخانه این جشنواره واقع در مشهد، خیابان کوهسنگی 9، عدالت 18، پلاک 1/9 یا وب‌سایت آن به نشانی«www.rezvanfestival.ir» مراجعه کنند.

https://news.razavi.ir/portal/home/?news/38388/662887/1608622

سازندگان:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.