کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی نمایشگاه‌های مناسبتی برگزار کردند
۱۳۹۸-۰۴-۰۶
هم‌راستا با گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی و مذهبی
کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی نمایشگاه‌های مناسبتی برگزار کردند
کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها با برپایی نمایشگاه کتاب، زمینه آشنایی مخاطبان را با فرازهایی از مناسبت‌های ملی و مذهبی فراهم کردند.

 

در آستانه سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب شیعه‌ جعفری، حضرت امام جعفر صادق‌(ع)، به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و هم‌زمان با سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره) و هفته قوه قضاییه، نمایشگاه‌های مختلفی در محل کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها برگزار شد.
کتابخانه امام رضا(ع) در تربت حیدریه در همین راستا دو نمایشگاه «‌شیخ الائمه‌» و «‌شهید مظلوم» را به مناسبت‌های عنوان شده برگزار کرده است.
در این نمایشگاه که از 4 الی 9 تیر ماه فعال خواهد بود بیش از 200 جلد کتاب با موضوع سیره و منش امام جعفر صادق(ع) و نیز موضوع قوه قضاییه در معرض بازدید قرار داده شده است.
همچنین کتابخانه مسجد بزرگ امام‌ رضا(ع) از دیگر کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد هم‌زمان با هفته قوه قضاییه اقدام به برپایی نمایشگاهی از منابع موضوعی خود با عنوان «حقوق کاربردی» کرده است. این نمایشگاه که به منظور آشنایی مخاطبان با مباحث مختلف حقوقی برپا شده از یکم تا 15 تیر ماه در این کتابخانه واقع در کوی امیرالمومنین(ع)، ولی‌عصر 25 دایر است.
کتابخانه آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی(ره) وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد نیز به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، در نمایشگاهی از کتاب‌ و نرم افزار با عنوان «یاری‌گر هم باشیم» بیش از 100 عنوان از منابع منتخب با موضوع خانواده، آسیبهای اجتماعی، مواد مخدر، بزهکاری و اعتیاد، جنبه های اجتماعی و فردی اعتیاد، پیشگیری از اعتیاد و دیگر مباحث پیرامون آن را از 4 تا 10 تیر ‌ماه در محل کتابخانه، واقع در خیابان طبرسی، حدفاصل چهارراه سیلو و چهارراه مجلسی در معرض دید علاقهمندان قرار داده است.
گفتنی است کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها هم‌راستا با سیاست‌های این سازمان در راستای گسترش فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) و آشنایی با مناسبت‌های ملی، با برگزاری نمایشگاه‌های مناسبتی در راستای روشنگری مخاطبان خود تلاش می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید