۱۳۹۸-۰۴-۱۷
«پست‌مدرنیسم و نظریه‌پردازان آن» منتشر شد
«پست‌مدرنیسم و نظریه‌پردازان آن» منتشر شد
این کتاب حاوی مطالبی تخصصی درباره فلسفه و نقد ادبی و همچنین پیوند آن با مدیریت است.

کتاب "پست‌مدرنیسم و نظریه‌پردازان آن" توسط استیون لینستد، استاد دانشگاه یورک گردآوری شده است. حوزه تحصیلی نویسنده این کتاب در زمینه مدیریت و زبان انگلیسی است.

این کتاب شامل 9 فصل است که فصل اول آن با عنوان "گشودن به سوی پست‌مدرنیسم" و فصل دوم آن نیز با نام "گذار از پساها یا فراخوانی مکتب‌گرایی"، اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. در واقع کتاب "پست‌مدرنیسم و نظریه‌پردازان آن" کل نظریات فیلسوف‌های دهه 70 به بعد از جمله میشل فوکو را که در حوزه نقد و فلسفه صحبت کرده‌اند، جمع‌آوری کرده است.

کتاب "پست‌مدرنیسم و نظریه‌پردازان آن" با رویکرد تئوری سازمانی به همت جهاد دانشگاهی واحد استان قم به چاپ رسیده است.

کتاب "پست‌مدرنیسم و نظریه‌پردازان آن" حاوی مطالبی تخصصی درباره فلسفه و نقد ادبی و پیوند آن با مدیریت است. این پیوند نوعی پیوند پیوستاری و دگرگون‌شونده است که به نوعی می‌تواند رویکرد آن‌ها را به طور بافتمند با حوزه‌های دیگر ارتباط دهد که در نهایت، این ارتباط قطعا نوآوری‌های فراوانی را به وجود می‌آورد.

 پست‌مدرنیسم یک جریان و گزاره است که در هفت فصل اصلی کتاب به خوبی بیان شده است. مطالعه کتاب "پست‌مدرنیسم و نظریه‌پردازان آن" به استادان کلیه گرایش‌های رشته مدیریت از جمله مدیریت‌های فرهنگی، رسانه، فناوری اطلاعات، مدیریت تکنولوژی، مدیریت کارآفرینی و سپس به دانشجویان مقطع دکتری توصیه می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید