مسابقات خوشنویسی «دست نوشته های طلایی» ویژه دانش¬آموزان ابتدایی برگزار شد
۱۴۰۱-۰۲-۰۸
با همکاری مشترک کتابخانه امام رضا(ع) وابسته به آستان قدس رضوی و اداره آموزش و پرورش قوچان؛
مسابقات خوشنویسی «دست نوشته های طلایی» ویژه دانش¬آموزان ابتدایی برگزار شد
مرحله مقدماتی مسابقه خوشنویسی تحریری با عنوان «دست‌نوشته‌های طلایی» ویژه دانش آموزان دختر و پسر پایه اول ابتدایی به همت کتابخانه امام رضا(ع) قوچان وابسته به آستان قدس رضوی و اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گنجینه رضوی، بهرام هراتی؛ مسئول امور کتابخانه امام رضا(ع) شهرستان قوچان هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی کودکان و خانواده آنان با کتابخانه امام رضا(ع)، ترویج هنر خوشنویسی در بین دانش آموزان و کشف استعدادهای هنری آنان در این زمینه عنوان کرد.
وی به شرکت یکصد دانش¬آموز در این دوره از مسابقات اشاره کرد و در خصوص نحوه برگزاری مسابقه افزود: دانش آموزان مستعد در زمینه خوشنویسی، گروه‌های سه الی چهار نفره را تشکیل داده و سپس بر اساس تصوير ارائه شده، داستاني را ساخته و پرداخته و در نهایت متن مد نظر گروه خود را در چهار خط خوشنويسي می‌کنند.
هراتی با اشاره به برگزاری این مسابقات برای اولین بار با همکاری مشترک دو نهاد آموزش و پرورش و کتابخانه امام رضا(ع) اظهار کرد: دانش آموزان پايه اول دختر و پسر در دو گروه مجزا به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و برگزیدگان این دوره پس از داوری  به مرحله مسابقات قطب قوچان و سپس خراسان رضوي اعزام می‌شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید