ارائه خدمات به بیش از 175 هزار و 600 عضو کتابخانه وابسته به آستان قدس رضوی در 27شهرستان
۱۴۰۲-۰۸-۲۷
ارائه خدمات به بیش از 175 هزار و 600 عضو کتابخانه وابسته به آستان قدس رضوی در 27شهرستان
معاون کتابخانه های آستان قدس رضوی گفت: بیش از 175 هزار و 600 عضو در 27 شهرستان از خدمات کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی بهره مند هستند.

به گزارش گنجینه رضوی، حسین خسروی، تعداد منابع در گردش 27 کتابخانه وابسته برون شهری را بیش از 735 هزار نسخه بر شمرد و فضای اختصاص یافته به این تعداد از کتابخانه های وابسته را در مساحتی بیش از 37 هزار متر مربع و زیربنای 24 هزار و 571 متر مربع عنوان کرد.
وی کتابخانه وزیری یزد را قدیمی ترین کتابخانه وقف شده به آستان مقدس حضرت رضا(ع) معرفی که در سال 1334 وقف این حرم شده است.
خسروی همچنین به افتتاح کتابخانه روستای مجد در سال جاری(1402) به عنوان جدیدترین کتابخانه احداث شده آستان قدس رضوی اشاره کرد وگفت: این کتابخانه در روستای مجد در منطقه رقه از توابع شهرستان بشرویه به بهره‌برداری رسیده است که با افتتاح این مجموعه روستاهای خانیک، یگی، مجد، رقه از توابع بخش ارسک با مجموع جمعیتی حدود 8 هزار نفر از خدمات آن بهره‌مند هستند.  
وی اظهار کرد: مدیریت کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها با برخورداری از 27 کتابخانه و مجتمع فرهنگی وابسته به سازمان در خارج از شهر مشهد و یک کتابخانه خارج از کشور فعالیت می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید