مجتمع فرهنگی سبزوار با اداره ورزش شهرستان در برگزاری برنامه های دهه کرامت همکاری می کند
۱۴۰۳-۰۲-۲۶
مجتمع فرهنگی سبزوار با اداره ورزش شهرستان در برگزاری برنامه های دهه کرامت همکاری می کند
مجتمع فرهنگي و كتابخانه امام رضا(ع) سبزوار و جامعه ورزشي شهرستان سبزوار براي اجراي جشن هاي دهه كرامت، وارد همکاری می شوند.

به گزارش گنجینه رضوی، علی جانفزا،رئیس مجتمع فرهنگي و كتابخانه امام رضا (ع) در این باره گفت: طی دیدار با مجيد نصرالله زاده رئیس جديد اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار، ضمن اشاره به برگزاري دو برنامه ورزشي  با موضوع دختران آفتاب همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و همايش پياده روي خانوادگي در دهه كرامت، این مجموعه خواستار همكاري مجتمع فرهنگي و كتابخانه امام رضا (ع) در بخش فرهنگي برنامه ها شد.
وی با اشاره به جایگاه مردمی مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) در این شهرستان تصریح کرد: به این مجموعه در راستای توسعه فرهنگ ديني با احياي امر اهل بيت(ع)، ترويج فرهنگ و سيره رضوي در شهرستان سبزوار نگاه ویژه ای می شود و براین اساس کارکنان مجتمع فرهنگی رضوی مسئولیت سنگینی را در این زمینه بر دوش خود احساس می کنند.
فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار دی ماه سال ۱۳۹۵ در مساحت ۱۱۰۰ متر مربع با زیربنای ۳۴۵۰ متر مربع افتتاح شد که ۲ کتابخانه و تالار مطالعه مستقل خواهران و برادران به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع در آن واقع شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید