برگزاری جشن «شكوفه‌هاي رضوي» در كتابخانه و مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) ميبد
۱۴۰۳-۰۷-۰۴
برگزاری جشن «شكوفه‌هاي رضوي» در كتابخانه و مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) ميبد
جشن «شكوفه‌هاي رضوي» ویژه کودکان در كتابخانه و مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) شهرستان ميبد وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش گنجینه رضوی، این مراسم با محوریت برگزاری اختتاميه كلاس‌هاي اوقات فراغت تابستان كتابخانه و مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) شهرستان ميبد در استان یزد، با همكاري خادمياران عرصه كتاب و كتابخواني این شهرستان و با حضور جمعی از کودکان شرکت‌کننده در این کلاس‌ها و خانواده‌های آنان، بعدازظهر دوشنبه، دوم مهرماه 1403، در این مجتمع اجرا شد. 
مولودي‌خواني و اجراي مسابقه‌، از جمله برنامه‌های جشن شكوفه‌هاي رضوي این کتابخانه بود. در پایان مراسم نیز هدایایی به شركت‌كنندگان كلاس‌هاي اوقات فراغت تابستان آن، اعطا شد.
گفتنی است، كتابخانه و مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) شهرستان ميبد، نخستین وقف آستان قدس رضوی در این شهرستان است که توسط محمدرضا وحیدی مهرجردی در آبان‌ماه سال 1400 وقف شده و 4 ماه بعد نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجتمع افزون‌بر ارائه خدمات مطالعاتی به مراجعان، برنامه‌های متنوع جانبی همچون مسابقات مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی و کلاس‌های آموزشی در ایام فراغت دانش‌آموزان نیز برگزار می‌کند. 

افزودن دیدگاه جدید: