۱۳۹۳-۰۹-۰۶
حذف ویروس کیبورد
↔حذف ویروس کیبورد↔Reviewed by MJK on Jul 15Rating: ویروس کیبورد ویروس شایع و گسترده ای نیست و اکثر ویروس نویس های مبتدی از اون استفاده می کنند. زیرا با تغییر در یک تابع ویروس ، بر عملکرد ویروس اثر گذاربوده و می تواند ویروس را غیر فعال کند. ویروس نویس حرفه ای برای رفع این »
حذف ویروس کیبورد↔Reviewed by MJK on Jul 15Rating:

ویروس کیبورد ویروس شایع و گسترده ای نیست و اکثر ویروس نویس های مبتدی از اون استفاده می کنند. زیرا با تغییر در یک تابع ویروس ، بر عملکرد ویروس اثر گذاربوده و می تواند ویروس را غیر فعال کند. ویروس نویس حرفه ای برای رفع این مشکل باید از یک حلقه استفاده کند که کار زیاد پیچیده ای نیست. اما استفاده از این روش برای ویروس نویسی در کل فقط برای اعصاب خوردکنی  نوشته می شود.

ویروس کیبورد چیست و چگونه فعالیت می کند؟

در سیستم عامل ها، کیبورد به صورت عدد یا همان صفر و یک شناخته می شود که بسته به نوع کیبورد استاندارد یا حرفه ای (از لحاظ تعداد کلید و نوع) تعداد این اعداد متفاوت می باشد. مثلا عدد ۸۸ (کد اسکی) در سیستم عامل معادل با حرف X بزرگ می باشد. یا مثلا عدد ۱۱۰ حرف n کوچک می باشد. این اعداد در رجیستری ویندوز ثبت می شوند و با تغییر آن ها می توانید حرفو را تغییر دهید. مقلا تغییر عدد ۸۸ به ۱۱۰ که نتیجه نیز برعکس شدن حروف می باشد و شما با زدن کلید n حرف X را چاپ می کنید.( با گرفتن کلید Alt و فشار دادن عدد مورد نظر حرف نیز چاپ می شود)

برای حل این مشکل ۲ راه حل به شما پیشنهاد می کنیم:

گزینه اول و آسان ترین گزینه استفاده از On Screen Keyboard یا همان کیبورد مجازی ویندوز که می تواند در زمانی که کیبورد شما غیر فعال است کاربرد داشته باشد. شما با تایپ کلمه osk در Run ویندوز می توانید از آن استفاده کنید.  استفاده از این نرم افزار حتی زمانی که سیستم عامل شما لود می شود اما کیبورد شما کار نمی کند نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اما گاهی اوقات ویروس اجازه استفاده از این ابزار را به شما نمی دهد و باید از گزینه دوم استفاده کنید.

گزینه دوم: استفاده از نرم افزار KeyTweak  است. با استفاده از این نرم افزار می توانید عملکرد کلیه ی کلید های کیبورد خود را مدیریت کنید. حتی اگر می خواهید یک کلید در صفحه کلید عملکرد متفاوتی از خود نشان دهد نیز میسر است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید