۱۳۹۳-۰۷-۲۴
طراحی برنامه اندرویدی خرید کالا برای نخستین بار در کشور
توسط گروهی از دانشجویان، برنامه اندرویدی خرید کالا با نام «به صرفه» برای نخستین‌بار در کشور ، طراحی شد. محمدحسین کاویان، یکی از طراحان «برنامه اندرویدی به صرفه در گوشی‌های همراه» در گفت‌وگو با خبرنگار دانستی‌های خبرگزاری فارس، اظهار داشت: برنامه اندرویدی با نام «به صرفه» تولید کرده‌ایم که بر روی گوشی همراه قرار دارد »
توسط گروهی از دانشجویان، برنامه اندرویدی خرید کالا با نام «به صرفه» برای نخستین‌بار در کشور ، طراحی شد.

محمدحسین کاویان، یکی از طراحان «برنامه اندرویدی به صرفه در گوشی‌های همراه» در گفت‌وگو با خبرنگار دانستی‌های خبرگزاری فارس، اظهار داشت: برنامه اندرویدی با نام «به صرفه» تولید کرده‌ایم که بر روی گوشی همراه قرار دارد و هر موقع که وارد فروشگاه بزرگی برای خرید کالا می‌شویم، می‌توانیم مقرون به صرفه‌ترین کالا را با کمک آن خریداری کنیم.

وی ادامه داد: در حالت عادی برای خرید یک کالا در فروشگاه‌های بزرگ با مارک‌های مختلف  ، نیاز به محاسبه و وقت فراوان داریم که انتخاب باصرفه‌ترین آنها کار مشکلی است، اما با کمک این برنامه می‌توانیم با صرفه‌ترین خرید را انجام دهیم.

کاویان افزود: به عنوان مثال، وارد فروشگاهی که می‌شویم وقتی چهار نوع روغن مایع وجود دارد، حجم و قیمت آنها را در برنامه وارد می‌کنیم و این برنامه بهترین انتخاب را به صورت رنگ سبز در گوشی همراه به ما معرفی می‌کند.

این طراح جوان افزود: گروه چهار نفری از دانشجویان it دانشگاه مالک اشتر هستیم که در مدت یک ماه این برنامه را برای نخستین‌بار در کشور طراحی کرده‌ایم و یک برنامه جدید برای گوشی‌های همراه به شمار می‌رود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید