۱۳۹۳-۰۵-۲۹
حذف کننده هوشمند نرم افزارها
حذف کننده هوشمند نرم افزارها Your Uninstaller حذف کامل برنامه‌های ناخواسته بخش Uninstall a program در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه‌های نصب شده به صورت ناقص فایل‌ها را حذف می‌کند. ابزار Your Uninstaller نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه‌ها می‌باشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop می‌توانید به »

Your Uninstaller حذف کامل برنامه‌های ناخواسته

بخش Uninstall a program در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه‌های نصب شده به صورت ناقص فایل‌ها را حذف می‌کند. ابزار Your Uninstaller نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه‌ها می‌باشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop می‌توانید به راحتی برنامه‌ها را حذف کنید. این برنامه از محیط کاربری ساده برخوردار است و با تمامی نسخه‌های ویندوز سازگار است. این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه‌های جاسوسی را نیز داراست. با این نرم افزار دیگر Uninstall a program ویندوز را از یاد خواهید برد.

Advanced Uninstaller PRO ابزاری کارآمد در زمینه حذف برنامه‌های نصب شده

امروزه باید نرم افزارهای Uninstaller را جزو ابزارهای کمکی ویندوز بدانیم، چرا که بخش Uninstall a program ویندوز قادر به پاکسازی کامل برنامه‌های نصبی از روی ویندوز نیست. حتما می‌دانید که بعد از نصب نرم افزار و بازی فایل‌ها و پوشه‌های متعددی ایجاد می‌شوند، مثل کلیدهای فعالسازی نرم‌افزار وکه هنگام پاکسازی این گونه فایل‌ها و پوشه‌‌ها در محل نصب باقی می‌مانند و علاوه بر کاهش فضای ذخیره سازی، باعث کاهش سرعت ویندوز هم می‌شوند. اما چاره چیست؟ چاره نصب نرم افزارهای مخصوص برای این کار است مثل نرم افزار Advanced Uninstaller PRO. این نرم افزار ابزاری قدیمی و مطمئنی است که محصول شرکت Innovative Solutions می‌باشد که قابلیت فراوانی از جمله حذف کامل نرم افزارهای نصب شده و اصلاح تغییرات ایجاد شده، پاکسازی رجیستری بعد از حذف هر نرم افزار، نمایش و رتبه بندی نرم افزارهای نصب شده، پاکسازی هارد دیسک از فایل‌های تکراری و قابلیت پاکسازی حافظه مرورگرها، دارای محیط کاربری ساده و کاربرپسند دارد.

 Wise Program Uninstaller   پاک کردن بدون دردسر برنامه‌های نصبی ویندوز

Wise Program Uninstaller  یک برنامه کم حجم ولی کاربردی است که شما را قادر به پاک کردن برنامه‌های ویندوز در چند دو حالت میسر، Forced Uninstall و Safe Uninstall. حالت Safe Uninstall برای پاک کردن برنامه‌هایی می‌باشد که به راحتی از بین می‌روند و پس از پاک کردن آن‌ها هیچ فایل  اضافی باقی نمی‌ماند. اما حالت Forced Uninstall برای پاک کردن برنامه‌های حجیم و پردردسر می‌باشد که بعد از پاک کردن با Uninstall ویندوز کلی فایل و پوشه اضافی باقی می‌ماند، با استفاده از این حالت می‌توانید این گونه برنامه‌ها را به سرعت پاک کنید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید