۱۳۹۳-۰۵-۲۹
نرم افزارهای بهینه ساز رایانه و تبدیل فرمت
نرم افزارهای بهینه ساز رایانه CCleaner پاک سازی و بهینه سازی ویندوز نرم افزار CCleaner فایل‌های اضافی و بیهوده سیستم را از Internet Explorer و Windows Explorer و بخش‌های دیگر سیستم شناسائی و پاک می‌کند. این نرم افزار می‌تواند بسیاری از دیگر برنامه‌های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثار مخربی را »
 

 CCleaner  پاک سازی و بهینه سازی ویندوز

نرم افزار CCleaner فایل‌های اضافی و بیهوده سیستم را از Internet Explorer و Windows Explorer و بخش‌های دیگر سیستم شناسائی و پاک می‌کند. این نرم افزار می‌تواند بسیاری از دیگر برنامه‌های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثار مخربی را که در نتیجه کار کردن با این گونه نرم افزارها به وجود می‌آید را از بین ببرد. CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در پاک کردن برنامه‌هایی مانند Opera, Firefox, Microsoft Office, Nero, Alcohol 120% toolbar Google toolbar, Download accelerator, Multimedia Player از شما می‌خواهد که دقیقاً مشخص کنید که به دنبال پاک کردن کدام دسته از فایل‌ها و اطلاعات هستید، تا باعث نشود اطلاعات شما از دست رود.


البته کار CCleaner به همین جا ختم نمی‌شود، این برنامه برای عیب یابی و رفع عیب رجیستری سیستم شما نیز موزد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند رجیستری ویندوز شما را نیز چک کرده و ایرادهای آن را رفع کند. در این کار نیز ریسک نمی‌کند تا مانند برخی برنامه‌ها شما را به دردسر بیندازد، در ضمن قبل از شروع به رفع عیب پیشنهاد ایجاد یک BackUp برای هرگونه خرابکاری احتمالی را نیز می‌دهد، ناگفته نماند باز اختیار عمل دست شماست و می‌توانید مشخص کنید چه قسمت هایی از رجیستری عیب یابی شوند.

در قسمت Tools این نرم افزار نیز یک Uninstaller تعبیه شده است. این بخش کار Uninstaller بخش کنترل پنل ویندوز را انجام می‌دهد که از این بخش هم می‌توانید به آسانی برنامه‌های اضافی را از روی سیستم خود پاک کنید.

   

 

   

Advanced SystemCare PRO افزایش سرعت و کارآیی ویندوز تنها با یک کلیک

وقتی ویندوزی جدید بر روی رایانه نصب می‌کنیم، یک سیستم با سرعت بالا و بدون مشکل داریم اما با گذشت زمان و نصب نرم افزار و بازی‌های متعدد سرعت رایانه کاهش پیدا کرده و با اخطارهای پی در پی رو به رو می‌شویم. به کمک Advanced SystemCare PRO می‌توانید از کاهش سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم خود جلوگیری کنید. ابزارهای دقیق و کاربردی این برنامه هم می‌تواند شما را در تعمیر، بهینه سازی و حفاظت از رایانه کمک شایانی کنند. کارآیی آسان، قدرتمند و البته هوشمند در کنار قابلیت پاک کردن درایوهای هارد، بهینه سازی و پاک سازی رجیستری از قابلیت‌های کلیدی این برنامه است.

 

نرم افزارهای تبدیل فرمت

 XMedia Recode  مبدلی قدرتمند برای تبدیل فایل‌های صوتی و تصویری
شاید برای شما هم پیش آمده که فرمت فایل ویدویی برای دستگاه پخش کننده ناشناخته باشد، در این مورد نرم افزار رایگان و کم حجم XMedia Recode به کمک شما می‌آید. کار اصلی این نرم افزار تبدیل فرمت فایل‌های صوتی و تصویری به یکدیگر است، این نرم افزار تقریبا از تمامی فایل‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند و این امر باعث شده تا بتوانید به راحتی عمل تبدیل فرمت را انجام دهید. پلیر داخلی این نرم افزار امکان پیش نمایش از ویدئوها را برای شما فراهم می‌کند. از قابلیت‌های XMedia Recode می‌توان به تغییر رنگ، نور، اندازه تصاویر، تغییر کیفیت و… اشاره کرد.

Aimersoft Video Converter بهترین برنامه ویرایش فایل‌های صوتی و تصویری

اگر به دنبال یک نرم افزار قدرتمند در زمینه مالتی مدیا برای تغییر فرمت و کیفیت فیلم های ویدئویی هستید، بدون شک دریچه برنامه قدرتمند Aimersoft Video Converter را پیشنهاد می کند، مطمئن باشید که برنامه معرفی شده جزو برترین برنامه های موجود در زمینه تغییر فرمت و کیفیت فایل های ویدئویی است و می توان گفت از تمامی فرمت های صوتی و تصویری موجود در دنیا پشتیبانی می کند؛ این ویژگی برنامه را محبوب کرده است. علاوه بر ویرایش کیفیت و فرمت فایل ها می تواند کارهایی چون: اضافه کردن زیر نویس به فیلم ها، امکان صدا گذاری بر روی فایل های تصویری، قابلیت افزودن افکت های دلخواه به ویدئوها و … را انجام دهد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید