۱۳۹۳-۰۹-۰۸
روش حذف ویروس ها به طور کامل از کامپیوترتان
روش حذف جدیدترین ویروس ها به طور کامل از کامپیوترتان: این روشی که توضیح خواهیم داد باعث خواهد شد که کلیه ویروس ها به طور کامل از کامپیوترتان پاک شود حتی آن دسته از ویروس ها را که مانع نصب آنتی ویروس به کامپیوترتان می شود. ابتدا مطمئن شوید که کامپیوترتان ویروسی شده است این »
روش حذف جدیدترین ویروس ها  به طور کامل از کامپیوترتان:

این روشی که  توضیح خواهیم داد باعث خواهد شد که کلیه ویروس ها به طور کامل از کامپیوترتان پاک شود حتی آن دسته از ویروس ها را که مانع نصب  آنتی ویروس به کامپیوترتان می شود.

ابتدا مطمئن شوید که کامپیوترتان ویروسی شده است این کار را می توانید از روش های مختلفی شناسایی کنید.

معمول ترین روش برای شناسایی آلوده شدن کامپیوترتان عبارتند ازJ :

۱٫       عدم نمایش Tools Options.

۲٫       عدم نمایش فایل های مخفی.

۳٫       حذف شدن Search ویاعدم کارکرد آن.

۴٫       ایجاد  New Folder در هر پوشه به طور خودکار.

۵٫       باز شدن Internet Explorer به طور خودکار و یادر اجرای بازی و برنامه ها.

۶٫       باز نشدن درایوها.

۷٫       باز نشدن Flash memory.

۸٫       کاهش سرعت ویندوز به طور چشمگیر.

۹٫       حذف بعضی فایل ها وعکس ها به طور غیر عادی.

۱۰٫   اجرا نشدن بعضی از برنامه ها.

۱۱٫   موقعی که روی هر کدوم از پارتیشن‌های هارد (C,D,E,…) راست کلیک می‌کنید اولین گزینه Autoplay هست. که این گزینه در حالت عادی وجود ندارد.

۱۲٫   بعد از اینکه ویندوز بالا می‌آید بعد از چند ثانیه ریست می‌شود. (البته این مشخصه در همه‌ی سیستم‌های آلوده وجود ندارد)

و….

 

البته اگر ازآنتی ویروس استفاده نمی کنید(یا آنتی ویروستان آپدیت نیست) وهمواره  Flash  وUSB  به کامپیوترتان وصل می کنید واطلاعات جابه جا می کنید می توانید مطمئن شوید که کامپیوترتان ویروسی است .

اما چگونه می توانید ویروس ها را به طور کامل از کامپیوترتان پاک کنید.

روش اول:شما آنتی ویروسی که درادامه توضیح داده شده (ESET Smart Security)را می توانید بعد از دانلود یا تهیه آن نصب کرده وبعد از مطمئن شدن از اینکه این آنتی ویروس آپدیت بوده می توانید از گزینهComputer Scan وبعد ازآن گزینه  Standard Scan کامپیوترتان را از شر هر ویروسی خلاص کنید%.

روش دوم:از این روش زمانی استفاده کنید که برروی کامپیوترآنتی ویروس نصب نمی شود وسیستمتان ویروسی شده است وحتی با نصب دوباره ویندوز نیز باز هم ویروس از بین نمی رود ومانع نصب شدن آنتی ویروس می گردد:

شما ابتدا درایوی‍C یا درایوی که ویندوز را درآن نصب میکنید فرمت کرده و ویندوز را دوباره نصب کنید.دراین نکته توجه کنید که به هیچ عنوان بعد از نصب ویندوز وارد درایوتان نشوید وتنها زمانی می توانید وارد درایو شوید که آنتی ویروس را نصب کرده ویک بارکامل کل کامپیوترتان را اسکن کرده باشید (البته باید آنتی ویروستان بروز شده باشد توصیه می کنیم از آنتی ویروسی که در ادامه توضیح داده شده استفاده نمایید.)

اگر مراحل بالا را به درستی پیاده کنید مطمئن باشید هیچ گونه ویروسی در کامپیوتر تان نیست وتمامی آن به طور کامل از کامپیوترتان پاک شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید