۱۳۹۳-۰۷-۱۳
اپلیکیشن جدید وردپرس برای آیفون و آی‌پد
Automattic اپلیکیشن جدید خود برای iOS را منتشر کرد. نسخه جدید بهبود زیادی پیدا کرده و باگ‌های مختلفی در آن برطرف شده است. در نسخه‌ی ۲.۸ این برنامه ۳۱ باگ مختلف رفع شده است، از جمله بروز خطاهایی که باعث می‌شد ۷۵ درصد کل برنامه از کار بیفتد. مشکلات استفاده از صفحه‌کلیدهای اکسترنال و اضافه کردن »
Automattic اپلیکیشن جدید خود برای iOS را منتشر کرد. نسخه جدید بهبود زیادی پیدا کرده و باگ‌های مختلفی در آن برطرف شده است.

در نسخه‌ی ۲.۸ این برنامه ۳۱ باگ مختلف رفع شده است، از جمله بروز خطاهایی که باعث می‌شد ۷۵ درصد کل برنامه از کار بیفتد. مشکلات استفاده از صفحه‌کلیدهای اکسترنال و اضافه کردن موضوعات در iPad نیز برطرف شده‌اند.

در این نسخه دو قابلیت جدید نیز اضافه شده است: دکمه‌ی Quick Photo و قسمت Stats. قابلیت Quick Photo به شما اجازه می‌دهد عکس بگیرید، به‌سرعت یک پست وبلاگی راجع‌ به آن بنویسید و آن را منتشر کنید. این ویژگی بسیار شبیه به اپلیکشن PicPosterous برای آیفون است. وردپرس اعلام کرده که این قالبیت در حال حاضر فقط برای آیفون قابل دسترس است. دیگر قابلیت اصلی این نسخه بخش Stats‌ است که به کاربر اجازه می‌دهد خیلی سریع میزان بازدید روزانه، هفتگی و ماهیانه از صفحات را مشاهده کند؛  همراه با اطلاعاتی مثل بهترین لینک‌دهنده‌ها به وبلاگ و میزان بازدید از هر پست. این قابلیت برای تمامی وبلاگ‌های WordPress.com قابل دسترس است اما وبلاگ‌هایی که از هاست شخصی استفاده می‌کنند برای فعال کردن آن نیاز به نصب یکی از افزونه‌های Jetpack یا Stats دارند.

هم‌چنین Automattic اعلام کرده که علاوه بر این امکانات، بالاخره پشتیبانی از زبان‌های مختلف را نیز به این نسخه اضافه کرده است.

با تغییرات ایجاد شده، این اپلیکیشن ابزار بسیار خوبی برای بروز نگه داشتن وبلاگ‌تان خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید