۱۳۹۳-۰۸-۲۵
عیب یابی ویندوز
یکی از مشکلاتی که خیلی باهاش درگیر هستیم این هست که ویندوزی که از اون استفاده می کنیم بعد از مدتی به علت وجود مشکلاتی هر چند کوچک بسیارکند میشود. این ترفند به شما کمک می کند تا ویندوزتان را عیبیابی کنید و مانع از کند شدن سیستم تان بشوید.همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزارهای مختلفی برای »
یکی از مشکلاتی که خیلی باهاش درگیر هستیم

این هست که ویندوزی که از اون استفاده می کنیم بعد از مدتی به علت وجود مشکلاتی هر چند کوچک بسیارکند میشود. این ترفند به شما کمک می کند تا ویندوزتان را عیبیابی کنید و مانع از کند شدن سیستم تان بشوید.همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزارهای مختلفی برای تست سلامتسخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم وجود دارند. اما بسیاری ازکاربران از این موضوع بی‌‌اطلاع‌اند که در ویندوز ۷ و ۸ ابزاری برایگرفتن گزارش از سلامت سیستم وجود دارد که به وسیله‌ی آنوضعیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سیستم و ویندوز اسکن شده ونتیجه در قالب یک گزارش‌گیری کامل همراه با ذکر جزئیات ومشکلات موجود نمایش داده می‌شود. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

– بدین منظور:

ابتدا بر روی دکمه‌ی Start کلیک کنید.(در ویندوز ۸ راست کلیک کنید سپس گزینه ی Search را انتخاب نمایید)
»» سپس عبارت زیر را در قسمت جستجو وارد کرده و Enter بزنید:

perfmon /report
توجه: عینا عبارت بالا را در قسمت جستجوی منوی استارت کپی پیست کنید.

خواهید دید که پنجره‌ی Resource And Performance Monitor باز شده و اسکن سیستم آغاز می‌شود. عملیات گزارش‌گیری حدود ۱ دقیقه طول می‌کشد.
سپس گزارش‌ سلامت سیستم آماده شده و به صورت تفصیلی نمایش داده می‌شود.
در صورتی که بر روی ویندوز خود آنتی‌ویروس نصب کرده‌اید،‌ اما در گزارش‌گیری درج شده است که آنتی‌ویروس نصب نیست، این موضوع به باگی که در ویندوز ۷ وجود دارد مرتبط است. شرکت مایکروسافت برای حل این مشکل به‌روزرسانی ارائه کرده است که می‌توانید آن را دریافت کرده و نصب کنید:

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید