۱۳۹۳-۰۷-۱۰
فن‌آوری کنترل ترافیک روی گوشی‌های تلفن همراه
دریانیوز : با نصب فن‌آوری کنترل ترافیک روی گوشی‌های تلفن همراه، دارندگان تلفن همراه در استونی – یکی از کشورهای اروپایی – می‌توانند تصاویر دریافتی از دوربین‌های ترافیکی را مشاهده کنند. به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایسنا، این تصاویر به صورت فیلم ویدیویی بر روی تلفن همراه نشان داده می‌شوند »
دریانیوز : با نصب فن‌آوری کنترل ترافیک روی گوشی‌های تلفن همراه، دارندگان تلفن همراه در استونی – یکی از کشورهای اروپایی – می‌توانند تصاویر دریافتی از دوربین‌های ترافیکی را مشاهده کنند.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایسنا، این تصاویر به صورت فیلم ویدیویی بر روی تلفن همراه نشان داده می‌شوند و به صورت خودکار با تغییر در دوربین‌های ترافیکی تغییر می‌کنند.
بر اساس این گزارش این تبادل اطلاعات در بین شهر و تلفن همراه، شهروندان را قادر می‌کند تا از ترافیک شهری به راحتی اطلاع یابند.
شرکت EMT – ارایه کننده‌ی این فن‌آوری – در حال توسعه‌ی بیشتر آن است که حتی گوشی‌های قدیمی‌تر نیز بتوانند تصاویر را دریافت کنند.
بنا بر اعلام پخش این تصاویر به ساعت و تاریخ روز بستگی دارد و کاربران باید از ساعت و تاریخ گوشی‌های همراه خود مطمئن شوند.
در حال حاضر شهرهای متعددی در جهان از جمله لندن و نیویورک از دوربین‌های ترافیکی برای کنترل ترافیک داخل شهری استفاده می‌کنند، اما فن‌آوری مذکور متفاوت از آن چیزی است که در این دوربین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد .
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید