۱۳۹۴-۰۳-۲۷
چطور از شر صفحه شروع آفیس خلاص شویم؟
در نسخه جدید آفیس با هر بار باز کردن یکی از برنامه‌ها یک صفحه شروع به‌نمایش در می‌آید که فهرستی از الگوهای پیش‌فرض و اسناد اخیر را در ستونی به‌نمایش می‌گذارد. این صفحه اولیه در بسیاری از موارد و برای بسیاری از کاربران کارآمد است، اما اگر نسبت به کاری که با آفیس انجام می‌دهید »
در نسخه جدید آفیس با هر بار باز کردن یکی از برنامه‌ها یک صفحه شروع به‌نمایش در می‌آید که فهرستی از الگوهای پیش‌فرض و اسناد اخیر را در ستونی به‌نمایش می‌گذارد.
این صفحه اولیه در بسیاری از موارد و برای بسیاری از کاربران کارآمد است، اما اگر نسبت به کاری که با آفیس انجام می‌دهید برایتان مشکل‌آفرین است، می‌توانید آن را به‌سادگی حذف کنید. این صفحه اولیه از آفیس ۲۰۱۳ به برنامه‌های مایکروسافت افزوده شده است. برای دسترسی به تنظیمات و غیرفعال‌سازی این صفحه مزاحم در یکی از برنامه‌های آفیس، سندی را باز کنید یا یک سند جدید بسازید. در مرحله بعد روی منوی File کلیک کنید. در آیتم‌هایی که در بخش سمت چپ نمایش داده می‌شوند، گزینه Options را بزنید. در این حالت صفحه‌ای به نام General و در بخش Word Options به‌نمایش در می‌آید. در قسمت Start up options صفحه General گزینهShow the Start screen when this application starts را انتخاب کنید و با کلیک روی جعبه کناری کاری کنید که کلمه NO در کنار جعبه به نمایش در بیاید. دکمه OK را برای تایید این تغییرات بزنید. اکنون با باز کردن صفحه اصلی برنامه این فهرست مزاحم به‌نمایش در نمی‌آید و یک سند پیش‌فرض و خالی خواهید داشت. توجه داشته باشید در صورتی که این مراحل را در نرم‌افزاری مانند ورد اجرا کنید، صفحه شروع در برنامه‌ای مثل پاورپوینت حذف نمی‌شود و باید همین گزینه‌ها را در آن برنامه نیز انتخاب کنید.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید