۱۳۹۴-۰۵-۲۹
نرم افزارهای موردنیاز جهت اینترنت، وبگردی و دانلود
اینترنت و وبگردی، دانلود Firefox سرعت بالا در وبگردی را با فایرفاکس تجربه کنید Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات و قابلیت‌های کاربردی فراوان است. این مرورگر سرعت بالایی در بارگذاری صفحات دارد و خاطر محبوبیت، کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا همانند Internet Explorer »

 Firefox سرعت بالا در وبگردی را با فایرفاکس تجربه کنید

Firefox  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات و قابلیت‌های کاربردی فراوان است. این مرورگر سرعت بالایی در بارگذاری صفحات دارد و خاطر محبوبیت، کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا همانند Internet Explorer ،Opera، سافاری و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات می‌دانند.

برخی از امکانات مرورگر قدرتمند موزیلا فایرفاکس به شرح زیر است:
توانایی باز کردن تمامی پنجره‌ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره، توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره‌های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up، امنیت بالا، جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس‌ها به سیستم شما از جمله ویژگی‌های کلیدی این مرورگر محبوب محسوب می‌شود. همچنین Firefox مجهر به موتور جستجوی قدرتمند است و محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت‌های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

Google Chrome  گوگل کروم، مرورگری با امنیت بالا برای وبگردی

نسخه جدید مرورگر اینترنت گوگل کروم (Google Chrome)، از شاخص‌های امنیتی بسیار مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگرهای مطرح مانند سافاری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند. گوگل کروم از قابلیتی با نام مرور ناشناس (Incognito) بهره می‌برد، که این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با مرور وب‌سایت‌ها هیچ ردپایی از خود بر جای نگذارد، حتی فایل‌های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جستجو در سیستم زنده خواهند بود.

اگر به دنبال مرورگری با سطح امنیتی بالا و مرور سریعتر صفحات هستید، ما مرورگر گوگل کروم را برای رایانه، تبلت و گوشی هوشمند شما معرفی می‌کنیم. گوگل کروم به صورت کاملا متن باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود امنیتی و برنامه نویسی این مرورگر سهیم باشد. کروم هر برگه (Tab) را به صورت جداگانه پردازش می‌کند و این عمل باعث می‌شود در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جداگانه بارگذاری شود و کل مرورگر هنگ نکند.

Mozilla Thunderbirdمدیریت آسان ارسال و دریافت ایمیل

امروزه داشتن حداقل یک حساب کاربری Email برای همه ضروری است، چرا که دیگر متداول‌ترین راه ارتباطی شده است. نرم افزار Mozilla Thunderbird محصول شرکت موزیلا یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مدیریت ایمیل است که همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما کاربران به ارمغان می‌آورد. اصول کاری این برنامه مقابله با ویروس‌ها و اسپم‌ها است با نصب این برنامه از شر هرزنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی راحت خواهید شد، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه‌ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی‌های برتر این نرم‌افزار محسوب می‌شود.

Internet Download Manager  اینترنت دانلود منیجر

شتاب دهنده دانلود منیجر یکی از بی رغیب‌ترین هاست، این نرم افزار از تکنولوژی چند ارتباطی (قطعه سازی) بهره می‌برد که باعث شده تا با سرعت فوق العاده دانلود کنید، خصوصا در نسخه جدید که با انتخاب ۳۲ کانکشن به صورت همزمان می‌توانید با حداکثر سرعت دانلود کنید. سازندگان IDM گفته‌اند این نرم افزار می‌تواند سرعت دانلود شما را تا ۵۰۰% افزایش دهد.

Free Download Manager یکی از قدیمی‌ترین دانلود منیجرها

اگر بخواهیم یک نرم افزار قدیمی و مطمئن مدیریت دانلود را برایتان معرفی کنیم حتما نرم افزار Free Download Manager را معرفی می‌کنیم چرا که این نرم افزار معروف مدت‌های زیادی است که میهمان رایانه‌های کاربران است که به دلایلی همچون دانلود از تورنت، زمان بندی برای شروع و پایان دانلود، نمایش اطلاعات فایل و دانلود ویدئوهای فلش محبوبیت خاصی بین کاربران پیدا کرده است. FDM  همانند IDM از تکنولوژی ارتباطی (قطعه سازی) بهره می‌برد و به گفته سازندگانش قابلیت افزایش سرعت دانلود تا ۶۰۰ برابر را دارد.

FlashGetمدیریت دانلود با ظاهری زیبا

FlashGet  نرم افزاری محبوب که مثل دو نرم افزاری معرفی شده در بالا از تکنولوژی قطعه سازی جهت افزایش سرعت دانلود بهره می‌برد. سایت‌هایی هستند که شاید شما هم با آن‌ها برخورد کرده‌اید، این سایت‌ها اجازه نمی‌دهند IDM از آن‌ها فایلی را دانلود کند، اینجاست که FlashGet  به کمک شما می‌آید و ۶۰ درصد اینگونه  مشکلات را حل می‌کند. FlashGet  از لحاظ کاربردی شباهت زیادی با IDM دارد مثل قطع ارتباط با اینترنت و خاموش کردن سیستم بعد از اتمام دانلود. اما ذکر این نکته برای شما کاربران دریچه فناوری اطلاعات هم فراموش نشود که FlashGet برخلاف نرم افزارهای مشابه خود مثل رقیبش IDM کاملا رایگان عرضه شده است.

EagleGetمدیریت دانلودی با قابلیت افزایش سرعت دانلود تا ۶ برابر

نرم افزاری تازه وارد در زمینه مدیریت دانلود به نام EagleGet، این برنامه با قابلیت‌های زیادی تازه پا به این عرصه گذاشته است که چندی پیش در دریچه فناوری اطلاعات این نرم افزار را معرفی کردیم و با استقبال بی نظیری از سوی کاربران مواجه شدیم.
سازندگان این برنامه گفته‌اند آینده خوبی پیش روی این برنامه است و این برنامه می‌تواند سرعت دانلود شما را تا ۶ برابر افزایش دهد. قابلیت‌های کلیدی این برنامه: دانلود فیلم از سایت‌های اشتراک گذاری، ادامه دانلود در مواقع قطعی، پشتیبانی از پروتکل‌های HTTP ,HTTPS ,FTP ,FTPS ,SFTP ,MMS ,RTSP.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید