کتابشناسی امام علی
۱۳۹۵-۰۳-۰۷
کتابشناسی امام علی علیه‌السلام: فهرست توصیفی کتابهای مربوط به حضرت علی علیه‌السلام موجود در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
این کتاب حاوی نام و مشخصات کتابهائیست که در مجموعه کتابخانه بزرگ آستان قدس رضوی در موضوع مولی علی علیه السلام موجود می باشد.
کتابشناسی امام علی علیه‌السلام: فهرست توصیفی کتابهای مربوط به حضرت علی علیه‌السلام موجود در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد آستان قدس رضوی/ اداره خدمات کتابداری کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد آستان قدس رضوی.- مشهد: آستان قدس رضوی، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، اداره خدمات کتابداری، ‎۱۳۷۹.
‎۱۳۷ص.- ( انتشارات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد آستان قدس رضوی؛ ‎۳۰)
‎۲ـ‎۱۲ـ‎۶۴۲۹ـ۹۶۴ :ISBN.‎
ص. ع. به انگلیسی: A bibliography of emam ali.‎
موضوع: ‎۱.علی بن ابی طالب (ع)، امام اول، ‎۲۳ قبل از هجرت - ‎۴۰ق. - کتابشناسی
شماره دیویی: ک 527 آ 016/297951 م


در سال 1379 که مقام معظم رهبری آن را به نام سال مولای متقیان امیر مومنان نامگذاری فرمودند، آستان قدس مانند سایر سازمانها و نهادهای دولتی و انقلابی با تشکیل ستاد ویژه ای برای گرامیداشت این سال، برنامه ریزی و تلاش ویژه ای نموده است. کتابخانه موزه و مرکز اسناد آستان قدس نیز در کنار سایر مؤ سسات فرهنگی آستان قدس عهده دار انجام بخشی از این برنامه های بزرگداشت گردید.
این کتاب حاوی نام و مشخصات کتابهائیست که در مجموعه کتابخانه بزرگ آستان قدس در موضوع مولی علی علیه السلام موجود می باشد. اطلاعات کتابشناختی کتابها براساس الفبایی عنوان مرتب شده اند و در انتها نمایه ای از نام اشخاص تهیه شده است که خواننده را به شماره ردیف عنوان مورد نظر ارجاع می دهد. این کتابنامه از دو قسمت کتابهای فارسـی ـ عربـی و انگلیـسی 1096 عنوان تشکیل شده است.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید