فهرست مجلات موجود
۱۳۹۵-۰۳-۰۱
فهرست مجلات موجود در کتابخانه آستان قدس رضوی
این کتاب در دو جلد می باشد. جلد اول فهرست بیش از 550 نوع مجله است که در سال 1361 معرفی شده اند. جلد دوم با معرفی 784 عنوان نشریه در سال 1370 منتشر شده است.
فهرست مجلات موجود در کتابخانه آستان قدس رضوی/ تهیه و تنظیم از کتابخانه آستان قدس رضوی.- مشهد: آستان قدس رضوی، کتابخانه مرکزی، ‎۱۳۶۱ -.
ج.
نویسنده جلد دوم: رمضانعلی اسماعیل پور قوچانی

موضوع: ‎۱.نشریات ادواری -- ایران -- مشهد-- فهرستها.
شماره دیویی: ف 527 آ 015/558222034 م
 

آرشیو مطبوعات و مجلات کتابخانه آستان قدس از ارزش خاصی برخوردار است. بدین لحاظ معرفی آنها به صورت فهرست در برنامه های کار کتابخانه آستان قدس رضوی در نظر گرفته شده است.
این کتاب در دو جلد می باشد. در مقدمه جلد اول از تلاش آقای محمد جوان در تدوین کتاب قدردانی شده است. در این فهرست بیش از 550 نوع مجله به زبانهای فارسی، عربی، اردو، ترکی، انگلیسی و فرانسه شناسایی و در سال 1361 توسط کتابخانه آستان قدس منتشر و معرفی شده اند.
این کتاب پیوستی از تصویر چندین مجله قدیمی و همچنین در پایان، نمایه های مجلات شهرهای ایران، مجلات سایر کشورها، مجلات بر حسب زبان (غیر فارسی )، نام اشخاص و تصاویر دارد.
در جلد دوم،  مشخصات و موجودی مجلات آرشیو مطبوعات کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بعد از چاپ جلد اول و بر اساس موجودی مجلات تا پایان سال 1367 گردآوری و ضبط شده است.
بخش اول این فهرست مشخصات کلیه عنوانهای جدید و افزایش موجودی عناوین معرفی شده در جلد اول را ارائه می دهد و منحصراً به شناسایی مجلات و نشریات ادواری اعم از هفتگی تا سالانه می پردازد و شامل مجلات فارسی، عربی و اردو می باشد.
در بخش دوم به خاطر تغییر شکل معرفی مجلات نسبت به جلد اول و همچنین کمی عناوین معرفی شده در آن تمام موجودی آرشیو به شکل جدید ارائه شده است که در انتهای فهرست از چپ به راست تنظیم شده و زبانهای دیگر را در بر می گیرد.
این کتاب در سال 1370 و توسط آقای رمضانعلی اسماعیل پور قوچانی با معرفی 784 عنوان نشریه تهیه شده که توسط کتابخانه مرکزی آستان قدس منتشر شده است.
در بخش پایانی کتاب نمایه های کسان، ناشران، سازمان ها و انجمن ها، مجلات شهرستان ها وجود دارد.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید