برگزاری نمایشگاه کتاب و پوستر«سلطان سرطان؛ سیگار» در کتابخانه مسجد قبا
۱۳۹۷-۰۳-۱۰
برگزاری نمایشگاه کتاب و پوستر«سلطان سرطان؛ سیگار» در کتابخانه مسجد قبا
به مناسبت 10 خرداد ماه؛ روز جهانی بدون دخانیات، کتابخانه مسجد قبا، اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب و پوستر با عنوان «سلطان سرطان؛ سیگار» کرده است.

به گزارش آستان نیوز، رییس کتابخانه مسجد قبا با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با هدف آشنايي بيشتر مراجعان و اعضاء كتابخانه با مضرات و خطرات استعمال دخانيات برگزار شده است.

محمد باقر کلیدری اظهار داشت: نمایشگاه کتاب و پوستر «سلطان سرطان؛ سیگار» از ششم تا دوازدهم خرداد ماه برای بازدید مراجعان فعال است.

سيگار ضد تندرستي، خودكشي تدريجي و ديگركشي با سيگار، راهنماي ترك سيگار، تفريح مرگ‌آفرين، كنترل و پايش همه‌گيري دخانيات برخی از کتاب‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است که وی به آن اشاره کرد.

همچنین ترك سيگار راهي به سوي زندگي بدون دود، چرا استعمال دخانيات، نردبان پاكي، تولدي ديگر با ترك سيگار از دیگر عناوین منتخبی است که در این نمایشگاه در معرض بازدید مراجعه‌کنندگان قرار گرفته است.

گفتنی است کتابخانه مسجد قبا، همه روزه جز ایام تعطیل از ساعت 7:15 تا 13 وی‍ژه بانوان و از ساعت 13:30 تا 19:30 ویژه آقایان، به عنوان یکی از 17 کتابخانه‌ وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در واحدهای مطالعاتی همچون واحد امانت، واحد مطبوعات، تالار مطالعه قفسه‌باز و تالار مرجع فعالیت می‌کند.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید