۱۳۹۴-۱۱-۱۸
پایگاه پایان نامه های علم اطلاعات و دانش شناسی
پایگاه پایان نامه های علم اطلاعات و دانش شناسی با مدیریت فخاری سعادت دانشجوی کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی در راستای بهره گیری دانشجویان، کتابداران و علاقمندان از پژوهشها و پایان نامه های انجام شده در این حوزه ایجاد شده است. در این پایگاه اطلاعات کتابشناختی، چکیده، فهرست مندرجات و… پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی و پایان نامه های کتابداری پزشکی درج می گردد. علاوه بر این مقاله های برگرفته از پایان نامه ها نیز در بخش جداگانه ای درحال درج می باشد.
 
اهداف سایت
  • کمک به پیشبرد علم اطلاعات و دانش شناسی
  • کمک به پروژه های تحقیقاتی دانشجویان و کتابداران
  • جمع آوری پایان نامه ها و مقالات در زمینه علم اطلاعات و دانش شناسی
بخش های سایت
منوی اصلی با زیر بخش های
  • پایگاه ابزارهای پژوهش: که در این بخش فهرستی از عناوین پایان نامه های موجود وجود دارد که با کلیک بر روی عنوان دلخواه متن پایان نامه به همراه اطلاعات کتابشناختی و چکیده به نمایش گذارده میشود.
  • جستجو در پایگاه ابزارهای پزوهش: این قسمت کادر پیشرفته ای از جستجو را در بر دارد که از طریق فیلدهای گوناگون، کاربر را به مطلب مورد نظر خود می رساند .
  • مقالات برگرفته از پایان نامه ها: در این بخش مقالات مآخوذ از متن پایان نامه ها درج گردیده است که بصورت تلویحی راهنمایی برای خلق مقاله از درون پایان نامه می باشد.
  • دانشگاههای مرتبط: در این بخش دانشگاههای که با سایت مورد نظر بگونه ای در ارتباط می باشند با مشخصاتی از قبیل نام، مقام، تلفن و فکس و ایمیل و تارنما، معرفی می گردند.
  • مجموعه مطالب: در این بخش آماری از مطالب مندرج در سایت ، به تفکیک دانشگاه مولد، ارائه می گردد.
  • اخبار دفاع از پایان نامه ها: در این قسمت همانگونه که از نامش پیداست اخبار دفاع از پایان نامه ها( پایان نامه های در حال کار) ارائه میگردد.
 
بخش کارشناسی ارشد
در این بخش فهرستی از دانشگاه های در ارتباط با سایت ارائه شده است که با کلیک کردن بر روی نام دانشگاه دلخواه لیستی از عناوین پایان نامه ها ی مقطع کارشناسی ارشدبه همراه مشخصات کتابشناختی ، برای دسترسی کاربر فراهم شده است.
بخش دکتری
این بخش نیز به مثابه بخش پیشین فهرست دانشگاهها و پس از آن فهرست عناوین پایان نامه های دکترا را در بر دارد.
کتابداری پزشکی
در این بخش دانشگاه های علوم پزشکی حاوی رشته کتابداری پزشکی لیست شده اند که با کلیک کردن بر روی آنها می توان به پایان نامه های موجود در این زمینه موضوعی دست یافت.
 
کاربران می توانند پایان نامه های خود را از طریق منوی ارسال مطلب، که حاوی راهنمایی های دقیق، در خصوص ارسال می باشد جهت درج در سایت و غنای مجموعه ارسال دارند.
در صفحه اول سایت لیستی از آخرین بازدیدها ترین و همچنین فهرستی از پایان نامه های جدید آمده است. همچنین پایان نامه هلای آماده دفاع با ذکر مشخصات و تاریخ برگزاری دفاع در این صفحه موجود می باشد.
در سمت چپ صفحه اصلی، لوگوی دانشگاه های در ارتباط با سایت قابل مشاهده می باشد.
 
 آدرس سایت: http://listhesis.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید