۱۳۹۴-۱۱-۱۸
پژوهشکده اعجاز قرآن دانشگاه شهید بهشتی
 از شهریور ماه ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این پژوهشکده اولین پژوهشکده میان رشته‌ای در حوزه اعجاز قرآن بوده و در سه گروه اعجاز علمی، اعجاز لفظی و سیستم‌های قرآن فعالیت می‌کند.
فعالیت‌های علمی پژوهشکده تحت نظر شورایی متشکل از ۲۰ نفر از اساتید رشته‌های مختلف علوم تجربی، پایه، مهندسی، علوم انسانی و روحانیون متخصص علوم قرآنی انجام می‌شود تا همه علوم و فنون و دانش بشری به یاری فهم و درک این کتاب مقدس درآیند.
به دلیل حضور این پژوهشکده در دانشگاه شهید بهشتی، تخصص‌های گوناگون در ۱۴ دانشکده و پژوهشکده این دانشگاه به کمک این تحقیقات خواهند شتافت و پایان‌نامه‌های متنوعی که در دانشکده‌ها وبه واسطه علاقه دانشجویان در رابطه با قرآن تصویب می‌شد با مشاوره پژوهشکده اعجاز، مدیریت خواهد شد.
اهداف
  • بیان اعجاز قرآن به عنوان پژوهش مستمر
  • امکان تدبر و تامل در قرآن
  •  بهره گرفتن از آیات قرآن
بخش های مختلف سایت
مقالات: مهمترین بخش این سایت را تشکیل می دهد،در این قسمت موضوعات قرآنی در لیستی فرا روی کاربر قرار داده می شود تا وی را در انتخاب نیاز اطلاعاتی خود، یاری دهد. امکان دانلود مقالات در این بخش، برای کاربر میسر می باشد.
گروههای پژوهشی: در این بخش گروههای پژوهشی در سه دسته گروه پژوهشی اعجاز علمی، اعجاز لفظی و سیستم های قرآنی معرفی شده اند و حدود وظایف و شرح مسئولیت های آنان توضیح داده شده است.
ارسال اعجاز:  علاقمندان و پژوهشگرانی که در زمینه اعجاز قرآن  پژوهش هایی داشته اند در این قسمت، می توانند موارد  اعجاز خود را به  ایمیل پژوهشکده اعجاز قرآن  که آدرس آن در این بخش آمده است ارسال نمایند.
 بخش های دیگر سایت معرفی دانشگاه، دانشکده ها و پردیس ها و اعضای هیات علمی می باشد.
آدرس سایت: http://sbu.ac.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید