۱۳۹۴-۱۱-۱۸
سایت کتابخوانی
سایت کتابخوانی
این سایت با هدف ترویج کتاب خوانی در سطح جامعه و با استفاده از فن آوری های روز و بستر شبکه جهانی اینترنت راه اندازی شده است. این سایت در نظر دارد با معرفی کتاب، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، اهداء کتاب، ارائه خدمات کتاب و کتاب خوانی به تمامی اقشار جامعه از جمله سازمان ها و ارگان ها بستر فرهنگی مناسبی را جهت ارتقاء کتاب خوانی و استفاده صحیح از اینترنت فراهم نماید.
اهداف سایت
  • ایجاد بستری فرهنگی ، جهت ارتقاء کتابخوانی
  • ارائه خدمات کتاب و کتابوانی به تقشار مختلف جامعه
  • معرفی کتب مفید
  • برگزاری مسابقات کتابخوانی در جهت ایجاد تشویق و عادت به مطالعه
بخش های سایت
بخش مسایقه: در این بخش اخبار برگزاری مسابقات، شرایط مسابقه و همچنین لینک دانلود کتاب معرفی شده برای شرکت در مسابقه وسوالات مسابقه و جوایز مورد نظر قابل مشاهده می باشد.
کتابخانه: در این بخش که در واقع کتابخانه مجازی سایت به شمار می آید دسته بندی موضوعی از کتابهای موجود شکل گرفته است که تعداد عناوین کتب موجود در رسته مورد نظر بصورت عددی گزارش شده است که با کلیک کردن بر روی عنوان مطلوب، تصویر جلد کتاب، اطلاعات کتابشناختی کتاب و علاوه بر ان جزئیات بیشتر شامل خلاصه، برگی از کتاب، ارزیابی و نظرات ابراز شده در خصوص کتاب و امکان دانلود کتاب فراهم امده است.این بخش امکان جستجو در عناوین را برای کاربر ایجاد نموده است.
بخش ثبت نام: در این بخش با ورود اطلاعات شخصی توسط کاربر، امکان عضویت در سایت و بهره گیری از امکانات بیشتر فراهم امده است همچنین در این بخش کاربر می تواند تمایل خود را در شرکت در قرعه کشی سایت و کانون کتابخوانی اعلام دارد.
سوالات متداول: این بخش با ارائه پرسش و پاسخ های انجام شده در خصوص سایت، به پاره ای از سوالات کاربر بصورت آماده و یا پاسخ به سوال جدید پاسخ می دهد.
همکاری با ما: در این بخش با ارائه فرم الکترونیکی از کاربران دعوت به همکاری در سایت شده است.
کتاب جهانگرد: بخش جالب سایت ، کتاب جهانگرد می باشد در این بخش با ثبت مشخصات کتاب، توسط کاربران ، امکان تبادل کتب بصورت اهدایی۰ دریافت یا ارسال) میسر می باشد.همچنین برای اطلاع یابی از سیر کتاب در دستان خوانندگان قبلی ( اطلاع از سابقه مطالعه کتاب و خوانندگان) با انتخاب کتاب مورد نظر در کادر جستجوی این بخش و توارد شناسه کتاب، می توان به اطلاعات دلخواه دست یافت.
 
آدرس سایت: http://ketabkhani.com
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید