۱۳۹۴-۱۱-۱۸
سایت آی آر ایندکس
سایت آی آر ایندکس
 دایرکتوری یا فهرست سایتهای مفید فارسی، با طبقه بندی موضوعی می باشد.  این سایت ، در سال ۱۳۸۹ طراحی و شروع بکار نمود و اکنون در سال پنجم فعالیت خود می باشد. در حال حاضر آی.آر ایندکس کامل ترین ایندکس سایتهای فارسی می باشد که این امر با مقایسه این سایت با سایتهای مشابه به راحتی قابل اثبات است. ارائه بک لینک رایگان به سایت های شما، خدمت دوم سایت آی آر ایندکس است که بویژه برای سایتهای نوپا و یا دارای رنک گوگل پایین بسیار مفید می باشد.
 
اهداف
  • اطلاع رسانی همه جانبه به کاربران
  • تمرکز در دسترسی به سایت های مختلف با موضوعات متفاوت
 
بخش های مختلف سایت:
صفحه اصلی: در این صفحه لیست موضوعات به همراه سایت های مرتبط موجود می باشد موضوعات با کادر سرمه ای رنگ و عنوان زرد مشخص شده اند، عناوین درون خانه های آبی، دارای زیرمجموعه لینک و نام کلیه سایتهای مرتبط با آن عنوان می باشد. جهت دسترسی به فهرست کامل نیاز است روی آنها کلیک کنید.
 
اضافه کردن سایت به فهرست: در صورتی که تمایل دارید سایت خود یا هر سایت مفید دیگر ایرانی (زبان فارسی الزامی است) را به فهرست سایتهای این سایت اضافه نمایید، تنها نام سایت را از طریق فرمی که در این بخش طراحی شده است ارسال نمایید تا پس از بررسی و طبق شرایط و ضوابط عنوان شده در این بخش در مورد درج آن تصمیم گیری گردد. اما ثبت در فهرست تصویری و رنگی سمت چپ، مشمول پرداخت مبلغ میشود که جهت دریافت تعرفه لازم است از منوی بالا، به صفحه "تبلیغات در سایت " مراجعه فرمائید. در بخش رایگان سایت شما در صفحه یا صفحات مرتبط به فعالیت درج می گردد، اما در بخش تبلیغات، سایت شما در کلیه صفحات در ستون تبلیغات دیده خواهد شد.
 
کادر جستجو در این سایت به منظور دسایابی سریع تر به نیاز اطلاعاتی کاربر تعبیه شده است با انتخاب کاربر، جستجو در وب یا محیط سایت انجام میگردد.
 
آدرس سایت: http://www.irindex.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید