اوست
۱۳۹۸-۰۱-۳۱
مرورگر جديد و امن Avast از شما در برابر هكرها محافظت مي كند
Aspen قابليت آنتي-اثرانگشت نيز دارد كه باعث مي‎شود شركت ها نتوانند با استفاده از سخت افزار و پيكربندي دستگاه يك تصوير منحصر به فرد از كامپيوترتان بسازند.

Avast يك نسخه‎ي آپديت شده و امن از مرورگر وب متمركز روي امنيت خود را منتشر كرده است. قابليت‎هاي جديد اين مرورگر از حريم شخصي شما محافظت كرده و رد شما را روي اينترنت پاك مي‎كند. مرورگر جديد و امن اوست با نام Aspen داراي ابزاري به نام Webcam Guard است كه نمي‎گذارد وب‎سايت ‎ها به دوربين كامپيوتر شما دسترسي پيدا كنند و به شما اين امكان را مي دهند تا خودتان انتخاب كنيد مجوز به چه سايتي داده شود.

Aspen قابليت آنتي-اثرانگشت نيز دارد كه باعث مي‎شود شركت ها نتوانند با استفاده از سخت افزار و پيكربندي دستگاه يك تصوير منحصر به فرد از كامپيوترتان بسازند. اين قابليت هفته‎ي پيش به نسخه‎هاي نايتلي و بتاي فايرفاكس نيز اضافه شد و اميد مي‎رود كه خيلي زود در مرورگرهاي بيشتري ديده شود.

يك قابليت ديگر Aspen چك كردن هك ايميل است كه آدرس شما را در نشت داده‎هاي گزارش شده جست‎وجو مي‎كند و به شما پيشنهاد مي‎دهد كه اگر اطلاعاتتان روي اينترنت منتشر شده چه كار بايد بكنيد. البته اين موارد در كنار ابزارهاي امنيتي مرورگر ارائه مي‎شوند كه شامل آنتي فيشينگ، حالت بانك براي تراكنش‎هاي حساس و اكستنشن گارد است كه از شما در برابر پلاگين‎هاي مخرب محافظت مي‎كند.

Avast Secure Browser مبتني بر كروميوم است و مي‎توانيد آن را براي ويندوز7، 8 و 10 دانلود كنيد. در يك آمار گرفته شده از هشت هزار نفر، اوست اعلام كرد كه 67 درصد گفته بودند كه با اين مرورگر بيشتر احساس امنيت مي‎كنند. ويليام دراوت، مدير ارشد توليد شركت اوست در مورد اين مرورگر گفت: «در نسخه‎ي جديد Avast Secure Browser ما تمركز خود را روي سادگي و حفظ امنيت و حريم شخصي كاربران در فضاي مجازي قرار داديم.»

https://faceit.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید