۱۳۹۸-۰۲-۱۹
به همت مدرسه علمیه مشکات؛
کتاب الکترونیکی «قرآن، کتاب انقلاب» منتشر شد
کتاب الکترونیکی «قرآن، کتاب انقلاب» به همت گروه پژوهشی بسیج مدرسه علمیه مشکات و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب الکترونیکی «قرآن، کتاب انقلاب» به همت گروه پژوهشی بسیج مدرسه علمیه مشکات و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران منتشر شد.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: «از روزی که رسول مکرم اسلام ندای توحید سر داد تا امروز اتفاقات بی شماری برای امت اسلام پیش آمده است. اتفاقاتی که با همه پیچیدگی هایش در عبارت کوتاه ولی اساسی «نبرد حق و باطل » قابل تفسیر است. در این میان، انقلاب اسلامی که ادامه حرکت جهانی نبی اکرم (ص) به شمار می رود سیر خود را به سمت تحقق اهداف و آرمان های اسلام شروع کرده است اما در این حرکت نیز همانند حرکت امت پیامبر و سایر انبیا برای رسیدن به اهدافش، ناچار از درگیری با جبهه باطل و پیروزی در ابتلائاتی است که خدای متعال در راستای سنت های خودش در مسیر سعادت او قرار می دهد. به اعتقاد ما در این حرکت، قرآن کریم، نقشه راه انقلاب محسوب میشود و معارف آن، بیشتر در عرصه اجتماعی و در رابطه ولی و امت مطرح می شود. امروز در گام دوم انقلاب، ضرورت فهم همگانی نقشه قرآنی برای پیشبرد نهضت، بیش ازپیش ضروری به نظر میرسد.»

این کتاب را می توانید از اینجا دریافت کنید؛

منابع:
https://www.mehrnews.com
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید