۱۳۹۸-۰۲-۲۶
کارگاه آموزشی آشنایی با پایگاه استنادی Web of Scince برگزار می شود
کارگاه آموزشی آشنایی با پایگاه استنادی Web of Scince برگزار می شود
کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان با همکاری انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه کارگاه آموزشی Web of Scinceرا برگزارمی کند.

به گزارش لیزنا، کارگاه آموزشی آشنایی با پایگاه استنادی  Web of Scince مختص دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا ویژه دانشجویان تمام رشته های دانشگاه، سه شنبه۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸  ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن همایشها و کارگاه های کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد (طبقه اول) برگزار می شود.

مدیر کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان اعلام کرد: برای آشنایی دانشجویان با خدمات و بخش های مخلف منابع اطلاعاتی، كتابخانه مركزي و مركز اسناد اقدام به برگزاري "كارگاه آشنايي با پايگاه استنادي   Web of Science مختص دانشجويان" نموده است.

رحمان معرفت ضمن اعلام این خبر افزود: دانشجويان علاقمند به آشنايي با اين شبكه علمي می توانند از طریق لینک در کارگاه مذکور ثبت نام نمایند. کارگاه مذکور در روز سه شنبه ۹۸/۰۲/۳۱  در محل سالن همایشها و کارگاه های کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد (طبقه اول) برگزار خواهد شد.

استادیار دانشگاه سمنان همچنین افزود: Web of Science یک نمایه استنادی علمی است که جستجو استنادی جامع را فراهم می کند و یکی از بزرگترین پایگاههای اطلاعاتی با مقالات بسیار معتبر در سطح بین المللی شامل هزاران منبع از مجلات، ثبت اختراعات، متون علوم زیستی از منابع وب و دیگر داده ­های علمی است و بر این واقعیت است که استناد در علم به عنوان ارتباط بین اقلام تحقیقات مشابه به کار گرفته می‌شود و منجر به تطبیق و یا ارتباط با ادبیات علمی، مانند مقالات مجلات، کنفرانس‌ها، چکیده‌ها، و غیره می‌شود. آشنایی با استفاده از این پایگاه کاربران را به استفاده از هزاران مجله و منبع علمی معتبر متصل می کند.

مدرس دوره، دکتر حسین مرادی مقدم عضو هیئت علمی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان است.

ثبت نام فقط از طریق همین صفحه و آخرین مهلت ثبت نام (پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) است.

به شرکت کنندگان در کارگاه گواهی حضور در کارگاه ارائه خواهد شد.

منابع:
http://www.lisna.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید