اعضای کتابخانه مسجد بزرگ امام رضا(ع) بیش از450 نسخه کتاب اهدا کردند
۱۳۹۸-۰۳-۲۹
اعضای کتابخانه مسجد بزرگ امام رضا(ع) بیش از450 نسخه کتاب اهدا کردند
اعضای کتابخانه مسجد بزرگ امام رضا(ع) بیش از450 نسخه کتاب اهدا کردند
تعدادی از اعضای کتابخانه مسجد بزرگ امام رضا(ع) بیش از 450 نسخه کتاب را به این کتابخانه اهدا کردند.

به گزارش آستان نیوز، رئیس کتابخانه مسجد بزرگ امام رضا(ع) با اعلام این خبر گفت: این تعداد کتاب از ابتداي سال 1398 توسط 83 نفر از علاقه مندان به فرهنگ مطالعه به این کتابخانه اهدا شده است.
زهره آمارلو، بها دادن به كتب اهدايي مراجعان و تقدیر از ایشان را از جمله عوامل ایجاد انگیزه به وقف و اهدا کتاب توسط اعضاء این کتابخانه عنوان کرد كه عمل به منويات توليت آستان قدس رضوی مبني بر ترويج فرهنگ وقف و اهدا در جامعه را نيز به دنبال داشته است.
وی تصریح کرد: كتابخانه مسجد بزرگ امام رضا(ع) از جمله كتابخانه هاي وابسته است كه با جذب منابع اهدايي و نسخه های كمياب و ناياب در موضوعات مختلف سعي داشته تا در غناي بيشتر منابع مطالعاتی و مورد نیاز پژوهگران و محققان در كتابخانه اقدام کند.
لازم به ذكر است كتابخانه مسجد بزرگ امام رضا(ع) ازجمله كتابخانه هاي وابسته به آستان قدس رضوي در كوي اميرالمومنين (ع) مشهد مقدس است که با مجموعه‌اي بالغ بر 32هزار منبع چاپي، ديداري و شنيداري و ايستگاه كودك به مخاطبان خدمات ارائه می کند.
این کتابخانه همه روزه از ساعت 7:15 تا 13:35 برای بانوان علاقه مند به مطالعه فعال بوده و برادران نیز می توانند از 13:35 تا 19:35 از منابع مطالعاتی این کتابخانه بهره مند شوند.

منابع:
https://news.razavi.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید