مجموعه داستان: تبهکاري و جرم
۱۳۹۸-۰۵-۱۴
کتاب تبهکاری و جرم فردیناند فن شیراخ دو قسمت است: کتاب اول تبهکاری است که داستانهای: اتیوپیایی، فنر، خارپشت، دفاع از جان خود، سبز، خار، عشق، بیان شده و در کتاب دوم که جرم است: اسرار، خانواده، بچه‌ها، آناتومی، میل، برف، کلید، دادگستری و تاوان است.

تبهکاري و جرم: (مجموعه داستان)/ فرديناند فن شيراخ؛ ترجمه کامران جمالي.- تهران: نيلوفر، ‎۱۳۹۷.
شماره دیویی : ت 936 ش 92 / 833
در میان فلاسفه مدرن فیلسوف آلمانی آرتور شوپنهاور، نخستین کسی بود که به بشر به عنوان موجودی شر، خبیث و مملو از ویژگی‌های منفی می نگریست. فردینالد فن شیوخ هم اندیش شوپنهاور و فروید نیست اما آن گونه که از مصاحبه ها و مقالات اش برمی آید چندان هم به بشر خوش بین نیست.
فردیناند فن شیراخ سال 1964 در مونیخ زاده شد. در میان پیشینیانش می توان پدربزرگش، بالدور فن شیراخ را یافت که رهبر(( جوانان رایش )) در دوران هیتلر بود و پس از دومین جنگ جهانی در دادگاه نورنبرگ محاکمه و به 20 سال زندان محکوم شد.
تحصیلاتش در رشته حقوق در بن، که در آغاز تحصیلات او پایتخت بن غربی بود، سپری شد.از میان مشاغل قضایی وکالت را برگزید. در سال 2009 در 45 سالگی، نخستین کتاب خود، مجموعه داستان تبهکاری را انتشار داد و با این اثر یک شبه ره صد ساله رفت. محتوای داستان های تبهکاری پرونده های زندگی و محاکمه ی موکلین خود اوست.
در اگوست 2010 دومین اثرش (( جرم )) که باز حاصل پرونده های دفتر وکالت او در برلین است، در صدر کلیه ی کتاب ها در لیست آثار پرفروش اشپیگل قرار گرفت. نویسنده در سال های 2010 و 2013 دو رمان منتشر کرد که هر دو هنگام انتشار، دومین کتاب پرتیراژدر لیست اشپیگل بودند.
کتاب تبهکاری و جرم فردیناند فن شیراخ دو قسمت است: کتاب اول تبهکاری است  که داستانهای: اتیوپیایی، فنر، خارپشت، دفاع از جان خود، سبز، خار، عشق، بیان شده و درکتاب دوم که جرم است : اسرار، خانواده، بچه ها، آناتومی، میل، برف، کلید ، دادگستری و تاوان واین کتاب را انتشارات نیلوفر در 189 صفحه چاپ و منتشر کرده است. این خلاصه‌کتاب مجموعه داستان: تبهکاري و جرم، موجود در کتابخانه‌تخصصی‌ادبیات‌حرم‌مطهر‌رضوی نوشته شده است.

 

سازندگان:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.