کتابداران رضوی در روستای آبشوری قوچان
۱۳۹۸-۰۴-۰۳
کتابداران رضوی در روستای آبشوری قوچان
کتابداران رضوی در روستای آبشوری قوچان
کتابداران کتابخانۀ امام‌رضا(ع) در قوچان، با کتاب‌خوانی و برگزاری مسابقۀ نقاشی، به میان کودکان روستای آبشوری قوچان رفتند.

به گزارش گنجینۀ رضوی، کتابداران کتابخانۀ امام‌رضا(ع)، از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در قوچان با نزدیک شدن به ایام دهۀ کرامت، به میان بیش از 50 نفر از کودکان روستای آبشوری این شهرستان رفتند و با برگزاری مسابقۀ نقاشی، از سری برنامه‌های بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام‌ رضا(ع)، در کتابخانۀ امیرالمؤمنین(ع) روستای آبشوری، کودکان این روستا را نیز به میان شرکت‌کنندگان این مسابقۀ کشوری آوردند.

رئيس مجتمع فرهنگي و كتابخانۀ امام‌رضا(ع) قوچان با اعلام این خبر اظهار داشت: این حرکت در راستای توسعۀ برنامه‌های دهۀ کرامت صورت گرفت و در طی این بازدید، کتابخانۀ کودکِ این مجتمع نیز به کودکان معرفی شد. بهرام هراتی افزود: کتابخوانی ویژۀ کودکان با موضوع امام‌رضا(ع)، معرفی کتاب‌های مرجع به کودکان و نوجوانان و اهدای جوایز بخشی دیگر از برنامه‌های اجرا شده در میان کودکان این روستا بود.

گفتنی است بنياد بين‌المللي فرهنگي هنري امام‌رضا(ع) هر ساله پیش از فرا رسیدن دهۀ کرامت مسابقاتی را در شاخه‌های گوناگون برگزار می‌کند و در ایام دهۀ کرامت از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید