کتابخانه‌های رضوی و نمایشگاه‌هایی از کتاب
۱۳۹۸-۰۴-۰۵
کتابخانه‌های رضوی و نمایشگاه‌هایی از کتاب
کتابخانه‌های رضوی و نمایشگاه‌هایی از کتاب
کتابخانه‌های آستان قدس رضوی رضوی در مشهد با برپایی نمایشگاه کتاب، مخاطبان خود را به فراگیری بیشتر دربارۀ اعتیاد و مسائل حقوقی دعوت کردند.

به گزارش گنجینۀ رضوی، به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاهی از کتاب‌ و نرم‌افزار با عنوان «یاریگر هم باشیم» درکتابخانۀ آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی(ره) وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد دایر شده است. در این نمایشگاه، بیش از 100 عنوان از منابع منتخب با موضوع خانواده، آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر، بزهکاری و اعتیاد، جنبه‌های اجتماعی و فردی اعتیاد، پیشگیری از اعتیاد و دیگر مباحث پیرامون آن  از 4 تا 10 خرداد ‌ماه در محل کتابخانه، واقع در خیابان طبرسی، حدفاصل چهارراه سیلو و چهارراه مجلسی در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

همچنین کتابخانۀ مسجد بزرگ امام‌رضا(ع) از دیگر کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد نیز هم‌زمان با هفتۀ قوۀ قضائیه اقدام به برپایی نمایشگاهی از منابع موضوعی خود با عنوان «حقوق کاربردی» کرده است. این نمایشگاه که به منظور آشنایی مخاطبان با مباحث مختلف حقوقی برپا شده است از تاریخ یکم تا پانزدهم تیرماه در این کتابخانه واقع در کوی امیرالمومنین(ع)، ولیعصر 25 دایر است.

گفتنی است، منابع این نمایشگاه‌ها از قابلیت امانت به اعضا برخوردار است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید