بهره‌مندی 275 روشندل از خدمات متنوع کتابخانه گویای رضوی
۱۴۰۰-۰۷-۲۲
گذری برخدمات کتابخانه «گویای رضوی» به مناسبت روز جهانی عصای سفید؛
بهره‌مندی 275 روشندل از خدمات متنوع کتابخانه گویای رضوی
مدیر کتابخانه گویای رضوی از بهره‌مندی 275 روشندل از خدمات متنوع و رایگان این کتابخانه خبر داد.

 

علی وظیفه دان در گفتگو با آستان نیوز به تشریح خدمات این کتابخانه پرداخت و گفت: کتابخانه گویای رضوی منابع مطالعاتی مورد نظر نابینایان و کم بینایان عضو این کتابخانه را به صورت رایگان با همکاری شرکت پست به نقاط مختلف کشور ارسال می‌کند.

وی همچنین به کمک‌های این کتابخانه به سایر مراکزی که به نابینایان و کم بینایان خدمت‌رسانی می‌کنند نیز اشاره کرد و گفت: در قالب این همکاری‌ها خدماتی همچون اهدا و مبادله منابع، امانت بین کتابخانه‌ای و خدمات مشاوه‌ای و اطلاع رسانی از سوی این مرکز ارائه می‌شود.

 بیش از13 هزار کتاب صوتی
وظیفه دان در ادامه به جزئیات منابع موجود در کتابخانه گویای رضوی پرداخت و گفت: در حال حاضر بیش از 13 هزار300 عنوان کتاب صوتی، 15 هزار حلقه منبع دیجیتالی در قالب‌های «DVD،VCD، CD،MP3» و بیش از یکصد و سه هزار جلد کتاب چاپی در موضوعات کمک آموزشی، علمی، فرهنگی، تاریخی، ادبی، سیاسی، اجتماعی، نرم افزار و... در اختیار اعضای این کتابخانه قرار دارد.

وی ذخیره کردن منابع روی حافظه‎‌های جانبی و نسخه‎ برداری از منابع بر روی DVD،CD و سایر ابزارهای ذخیره‌سازی و ارسال آنها به درب منازل یا محل کار نابینایان، کمک در راه‌اندازی و تکمیل منابع کتابخانه‌های تازه تاسیس و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی را از دیگر خدمات کتابخانه گویای رضوی برشمرد که به روشندلان ارائه می‌شود.

 شرایط عضویت غیر حضوری برای روشندلان
وی به عضویت غیرحضوری روشندلان در کتابخانه گویای رضوی نیز اشاره کرد و گفت: عضویت درکتابخانه گویای رضوی به آسان‌ترین شکل برای نابینایان و کم بینایان فراهم  شده و متقاضیان می‌توانند از طریق تماس تلفنی با کتابخانه گویای رضوی اطلاعات و نشانی خود را اعلام و عضو کتابخانه شوند تا به صورت رایگان از خدمات این مرکز فرهنگی بهره مند شوند.

وی، سایت اینترنتی کتابخانه گویای رضوی https://library.razavi.ir/gooya ویژه نابینایان و کم بینایان را راهی دیگر برای عضویت در این کتابخانه عنوان کرد.

گفتنی است این کتابخانه واقع در خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1، از طریق شماره های ۲۷13070 – ۰۵۱۳ برای آقایان و ۲۷۰۰۱۱۵ – ۰۵۱۳ برای بانوان، آماده پاسخگویی به متقاضیان استفاده از خدمات این کتابخانه است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید